۵۷۰۷۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اتفاقات اخیر تصمیم وزیر نبود

رویانیان: برای برکناری‌ام لابی کرده بودند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه اتفاقات اخیر زیر نظر وزیر ورزش نبود، گفت: عده‌ای برای برکناری‌ام لابی کرده بودند.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه اتفاقات اخیر زیر نظر وزیر ورزش نبود، گفت: عده‌ای برای برکناری‌ام لابی کرده بودند.

محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا باید به شما تبریک بگوییم، گفت: من ۲۰ سال است که با وزیر دوست هستم و نمی‌دانم به چه خاطر می‌خواهید تبریک بگویید، امروز هیئت مدیره تشکیل جلسه داد و من به عباسی ارادت ویژه دارم. او انسانی درستکار است و به من زنگ زد و احترام ویژه‌ای به من گذاشت.

وی افزود: خدمت ایشان رسیدم و یک چای با هم خوردیم و گپ و گفت دوستانه داشتیم و از او خواستم که در جلسه امروز شرکت نکنم که عباسی مردانه با این موضوع کنار آمد، من از وزیر ورزش ممنونم چون او خیلی تاکید داشت که حرمت من و پرسپولیس حفظ شود و چند بار به من گفت، حرمت تو و حرمت ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس خیلی مهم است.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا باید به شما مدیرعامل سابق گفت، تصریح کرد: من نمی‌دانم که چرا این سؤال را می‌پرسید اما فعلا که با قاطعیت هستم.

رویانیان تاکید کرد:‌ برایم جای تعجب دارد که حمایت رسانه‌ها در این چند روز از من بی‌نظیر بود و حتی آنهایی که یک سال و نیم من را زدند، از من حمایت کردند خودم هم نمی‌دانم چرا این اتاق افتاد ولی آنها نشان دادند که عقل‌شان روی موفقیت ورزش کار می‌‌کند به این هواداران پرشور پرسپولیس تبریک می‌گویم چون ما خادم مردم هستیم و خدمت کردن به آنها ارزش دارد.

وی ادامه داد: اگر من عبادت می‌کنم و یا نماز می‌خوانم برای خودم است اما جایی که به مردم خدمت کنی، به خدا خدمت کرده‌ای، حالا فهمیدم آنهایی که علیه من می‌نوشتند به دنبال توسعه ورزش بودند.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه آیا قبول داری که رسانه‌ها و هواداران نتیجه نمی‌خواهند، گفت:‌امروز فهمیدم که مردم نتیجه نمی‌خواهند بلکه خادم صادق می‌خواهند، آنها به دنبال اقدامات زیربنایی هستند این درس بزرگی برای من بود و می‌دانم که انسان اشتباه می‌کند. من خیلی قوی نیستم اما نوکری مردم را می‌شناسم. چه در زمانی که پلیس بودم و چه در دولت و چه زمانی که حالا در پرسپولیس خدمت می‌‌کنم.

خبرنگاری پرسید، مردم می‌خواهند بدانند که چرا در این مدت با ایجاد التهاب به پرسپولیس این اتفاقات افتاد که رویانیان گفت: می‌دانم که چرا این اتفاقات افتاد ولی همین را بگویم که دست وزیر نبود. یک سری افراد لابی کرده بودند که بین طرفداران پرسپولیس التهاب ایجاد کنند اما این کارها درست نیست من که حاکم نیستم که برای برکناری‌ام لابی کنند. دنبال بمب و کارهای جنگ و اسلحه و سلاح سرد هم نبودم. من نوکر پرسپولیس هستم و نمی‌دانم چرا عده ای پشت صحنه نقشه کشیدند. وزیر هم همه چیز را برایم شفاف توضیح داد که از او ممنون هستم.

وی در پایان در خصوص اینکه حالا برنامه‌تان چیست، گفت: ادامه کار با پرسپولیس، حمایت از دایی و هواداران، برنامه آینده من است.

رویانیان پس از صحبت با خبرنگاران به رختکن پرسپولیس رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج