۵۷۱۱۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اپراتورهای مجازی چه می‌کنند؟

وزیر ارتباطات با اشاره به نقش اپراتورهای مجازی تاکید کرد اپراتورهای مجازی مکمل اپراتورهای اصلی هستند و بدون اینکه نیاز به سرمایه‌گذاری کلان در بخش زیرساخت و شبکه داشته باشند، با هماهنگی و تفاهم با اپراتورهای اصلی به ارائه خدمات تخصصی می‌پردازند.

وب سایت تک شات: وزیر ارتباطات با اشاره به نقش اپراتورهای مجازی تاکید کرد اپراتورهای مجازی مکمل اپراتورهای اصلی هستند و بدون اینکه نیاز به سرمایه‌گذاری کلان در بخش زیرساخت و شبکه داشته باشند، با هماهنگی و تفاهم با اپراتورهای اصلی به ارائه خدمات تخصصی می‌پردازند.
اپراتورهای مجازی چه می‌کنند؟

محمود واعظی با اشاره به جایگاه اپراتورهای مجازی و نقش آنها در کشور اظهار کرد که اپراتورهای مجازی قطعا مکمل اپراتورهای اصلی هستند و همکاری نزدیکی با هم دارند. این اپراتورها بدون اینکه نیاز به سرمایه‌گذاری کلان در بخش زیرساخت و شبکه داشته باشند، با هماهنگی و تفاهم با اپراتورهای اصلی به ارائه خدمات تخصصی می‌پردازند.

وی افزود: «خوشبختانه از دو ماه قبل این اتفاق و فعالیت اپراتورهای مجازی شروع شده و اپراتورهای اصلی برخی از شبکه‌های خود را در اختیار اپراتورهای مجازی قرار دادند.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: «اپراتورهای مجازی قطعا خدمات ارزش افزوده دارند و امیدواریم به زودی فعالیت‌های تخصصی خود را آغاز کنند تا کاربران و مردم بتوانند از سرویس‌ها و خدمات آنها نهایت بهره‌مندی را داشته باشند. به طور مثال در برخی از کشورها طرفداران یک تیم فوتبال همگی عضو یکی از اپراتورهای مجازی هستند و امیدواریم در ایران هم فعالیت‌های تخصصی این اپراتورها به زودی شکل بگیرد تا شاهد رشد خدمات تخصصی در بستر فناوری باشیم.»

واعظی در پاسخ به وضعیت نامطلوب حوزه کودک و نوجوان در بستر وب و نقش فعالی که اپراتوهای مجازی می‌توانند در این بخش داشته باشند، تاکید کرد: «بخشی از اپراتورهای مجازی می‌توانند در این حوزه کار کنند، مانند هوشمند امین و سایرین که در حال کار هستند. امیدواریم اتفاقات مطلوبی در این بخش شاهد باشیم.»

وی همچنین به کسب و کارهای الکترونیک در کشور اشاره کرد و افزود: «با توجه به بستر خوبی که در کشور طراحی و اجرایی شده است، امروز کسب و کارهای مختلف تعریف شده و ما شاهد نمونه‌های خوب آن در نماشگاه الکامپ بودیم. هر ایده نویی که در بستر فناوری اطلاعات ظهور می‌کند و هر ایده ناب و مطلوبی که شکل می‌گیرد، در سراسر کشور نیاز به توجه مردم و کاربران است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج