۵۷۱۱۷۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تیزر شیائومی می ۵ ایکس منتشر شد

شرکت شیائومی، ویدیوی ۱۵ ثانیه‌‏ای را از گوشی می ۵ ایکس (Mi ۵X) منتشر کرده است که نشان می‌دهد گوشی میان‎رده جدید شیائومی با دوربین دوگانه وارد بازار می‎شود.

وب سایت جی اس ام - محمد جهانی: شرکت شیائومی، ویدیوی ۱۵ ثانیه‌‏ای را از گوشی می ۵ ایکس (Mi ۵X) منتشر کرده است که نشان می‌دهد گوشی میان‎رده جدید شیائومی با دوربین دوگانه وارد بازار می‎شود.
تیزر شیائومی می 5 ایکس منتشر شد

گوشی جدید اندرویدی شیائومی، یک مدل پرچم‎دار نخواهد بود و این سازنده چینی، محصول میان‎رده‎ای را برای معرفی در ۲۶ جولای (۴ مرداد) تدارک دیده است. آنچه که در رابطه با گوشی جدید شیائومی می ۵ ایکس حائز اهمیت خواهد بود؛ ارائه این مدل با قیمت بسیار مناسب و دوربین دوگانه است.

در حالیکه تنها ۴۸ ساعت به معرفی رسمی گوشی شیائومی می ۵ ایکس زمان باقی مانده است، اولین ویدیوی تبلیغاتی خود را از این مدل منتشر کرده که بخشی از قابلیت‎های مهم این گوشی را به نمایش می‌گذارد. ویدیوی تبلیغاتی ۱۵ ثانیه‎ای که توسط شیائومی منتشر شده است، طراحی گوشی می ۵ ایکس را نشان می‌دهد و هم‎چنین، تایید می‎کند که این مدل به یک دوربین دوتایی مجهز شده است.

به جز اینکه شیائومی Mi ۵X با دوربین دوگانه وارد بازار خواهد شد، شرکت شیائومی هنوز هیچ‎یک از مشخصات‌فنی دیگر آن‎را منتشر نکرده است. با این‎حال، از آنجایی‎که این مدل در FCC رؤیت شده است؛ اطلاعاتی در رابطه با گوشی شیائومی می ۵ ایکس به‎دست آمده.

می ۵ ایکس، یک گوشی میان‌رده بوده و شرکت شیائومی، آن‎را به تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام مجهز کرده است. تراشه مذکور با چهار گیگابایت رم همراهی می‎شود تا بتوانید هر تعداد برنامه‎ای را که مایل هستید، به صورت هم‎زمان روی گوشی خود اجرا کنید. نسخه بهبود یافته می ۵ ایکس نیز، احتمالاً با تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام معرفی می‎شود؛ هم‌چنین، ممکن است فضای ذخیره‎سازی بیشتری برای آن درنظر گرفته شود.

با اینکه معرفی گوشی شیائومی می ۵ ایکس در روز چهارشنبه هیجان‌انگیز است، اما این مدل تمامی سورپرایز شرکت شیائومی برای طرفداران تا چند روز آینده نخواهد بود. به همراه این گوشی، شرکت شیائومی رابط‌ کاربری MIUI ۹ را معرفی خواهد کرد و شیائومی می ۵ ایکس، اولین گوشی مجهز به این نسخه از رابط ‏کاربری MIUI و سیستم‎عامل اندروید نوقا ۷.۱ است. یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‎آمپر ساعت نیز برای گوشی شیائومی می ۵ ایکس درنظر گرفته شده است.

پس از مدت کوتاهی، شرکت شیائومی رابط‌ کاربری MIUI ۹ را در سه مرحله برای گوشی‎های هوشمند خود منتشر خواهد کرد و محصولات معرفی شده در سال جاری میلادی، به نسخه ۷.۱ سیستم‎عامل اندروید نوقا به‎روزرسانی خواهد شد. سایر مدل‎ها، اندروید ۷.۰ را به همراه رابط‏کاربری جدید MIUI ۹ دریافت خواهند کرد. محصولات درنظر گرفته شده برای آپدیت به MIUI ۹، شامل تمامی گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌‏های شیائومی خواهد بود؛ با این‎حال، از می ۱ باید صرف‌نظر کرد. به جز این مدل، سایر محصولات شیائومی به جدیدترین نسخه از رابط‌کاربری MIUI به‏‌روزرسانی می‎شود.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
تیزر شیائومی می 5 ایکس منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج