۵۷۱۶۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ترامپ: اپل سه کارخانه در آمریکا خواهد ساخت

دونالد ترامپ که در طی مبارزات انتخاباتی خود در خصوص وابستگی اپل به کارخانجات و کارگران برون مرزی مشاجرات زیادی با این کمپانی داشت، روز گذشته در جریان مصاحبه ای اظهار کرد که اپل سه کارخانه در خاک آمریکا احداث خواهد کرد.

وب سایت تک شات: دونالد ترامپ که در طی مبارزات انتخاباتی خود در خصوص وابستگی اپل به کارخانجات و کارگران برون مرزی مشاجرات زیادی با این کمپانی داشت، روز گذشته در جریان مصاحبه ای اظهار کرد که اپل سه کارخانه در خاک آمریکا احداث خواهد کرد.
ترامپ: اپل سه کارخانه در آمریکا خواهد ساخت
در حالیکه اپل به هیچ عنوان در تایید این خبر واکنشی نشان نداده است، ترامپ ادعا کرده که تیم کوک، مدیرعامل اپل، به وی گفته است که اپل "سه کارخانه بزرگ و زیبا" خواهد ساخت. رئیس جمهور آمریکا سال گذشته در مصاحبه ای با مجله تایم گفت که از اپل خواسته است که بهترین کارخانه خود "حتی اگر فقط نیم متر از کارخانجات اپل در چین بزرگ تر باشد" را در آمریکا بسازد.

ترامپ جزییات دیگری در خصوص این کارخانجات از قبیل محل احداث و یا کالایی که تولید خواهند کرد ذکر نکرده است. اپل ادعا می کند با در نظر گرفتن 80 هزار کارمند خود در آمریکا، تامین کنندگان، توسعه دهندگان اپلیکیشن و موارد دیگر توانسته 2 میلیون شغل در آمریکا ایجاد کند. اپل برای ساخت بعضی مدل های مک به قراردادهایی که با بعضی کمپانی های آمریکایی دارد وابسته است، اما محصولاتی مانند آیفون و آیپد در چین و توسط تولیدکنندگانی همچون فاکسکان و پگاترون ساخته می شوند. ترامپ دیروز همچنین گفت که فاکسکان نیز در ویسکانسین کارخانه ای خواهد ساخت، اما این کارخانه پنل های نمایشگر تلویزیون را تولید می کند و ارتباطی با محصولات اپل ندارد.

از آنجایی که اپل همواره در تولید محصولات خود به قراردادهایی که با سایر تولیدکنندگان دارد وابسته بوده، خود فقط دارای یک کارخانه است که در ایرلند واقع شده است. ساخت سه کارخانه در آمریکا می تواند تحولی عظیم برای این کمپانی که زنجیره ای عظیم از تامین کنندگان را در خارج از خاک آمریکا پدید آورده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج