۵۷۲۳۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (۱)

ستاره ها و سوپراستارها با زندگی سراسر پر استرس و حاشیه باید به بارداری و فرزند داری و دغدغه های خانواده هم برسند! در این مطلب نظرات بعضی از ستاره ها را در این باره جویا شدیم. با ما و پدر و مادرهای ستاره همراه باشید.

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (1)



برترین ها:

1. کِ لی پرستون (Kelly Preston)

پرستون با ستاره سینما، جان تراولتا ازدواج کرده است و مادر «جِت» 14ساله و «اِلا بلو» 6 ساله است.

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (1)

نظر او در مورد سرگرمی کودکان

ما خانواده همیشه شادی هستیم و بیشتر زمان خود را به رقص و آواز می گذرانیم. حتی الای شش ساله ما هم می تواند ترانه ها را به درستی بخواند. جانی همیشه آواز می خواند و اکنون الا این کار را انجام می دهد. هیچ چیز بهتر از آواز خواندن و رقصیدن با فرزندان نیست. این کار باعث می شود فضای خانه شاد و مفرح شود.

ما به همراه فرزندان به دوچرخه سواری و شنا می رویم و کاردستی های هنری جالبی با هم درست می کنیم. ما با بچه ها خرید می رویم. البته به فروشگاه های خیلی فانتزی نمی رویم.

۲. بِن افلک (Ben Affleck)

افلک با جنیفر گارنر ازدواج کرده است و فرزند آنها «ویولت آن» نام دارد.

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (1)

نظر او در مورد تغذیه کودکان

من هرگز فراموش نمی کنم نخستین باری که جنیفر باید برای فیلم برداری می رفت و من باید در خانه می ماندم و از فرزندمان به تنهایی نگهداری می کردم. جنیفر از من پرسید: «عزیزم می دونی که چه غذایی به ویلت بدهی؟ باید هلوها را با جو مخلوط کنی. خیلی خوب آنها را مخلوط کن. باشه؟» من هم یک کاسه برداشتم و دو عدد هلو و کمی جو را با قاشق با هم مخلوط کردم. او با جدیت کامل به من نگاه کرد و پرسید: «این کار واقعا این قدر سخت و پیچیده است؟»

۳. آنتونیو باندراس (Antonio Banderas)

باندراس ناپدری فرزندان ملانی گریفیث، الکساندر بوئر و داکوتا جانسون است و آنها دختری هم به نام «استلا» با هم دارند که ۱۰ ساله است.

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (1)

نظر او در مورد یادگیری از کودکان

به جای اینکه دخترم از من چیزهایی یاد بگیرد، من مسایل بسیاری از او آموخته ام. من برای خدمت به فرزندانم زندگی می کنم. من در کنار آنها احساس جوانی دارم. استلا هر روز بزرگ تر می شود و دیگر برای هر لحظه زندگی اش به پدرش نیاز ندارد. این مساله کمی مرا ناراحت می کند. اما زمان بسیار سریع می گذرد. بنابراین، نباید حتی لحظه ای را از دست بدهی.

۴. بنجامین برات (Benjamin Beratt)

برات با مدل و هنرپیشه ای به نام تالیسا سوتو ازدواج کرده است. دختر آنها «سوفیا روزالیندا برات» در سال ۲۰۰۲ میلادی و پسرشان «ماتیو براوری» در سال ۲۰۰۵ میلادی متولد شده اند.

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (1)

نطر او در مورد وظیفه پدری

همیشه باید عاشق فرزندان خود باشی. شاید گاهی لازم باشد به جای توجه و تمرکز روی خودت، روی فرزندان خود تمرکز کنی و مسایلی که باید در ابتدای زندگی بدانند را به آنها بیاموزی. شاید شما هم قبول داشته باشید، با نگاهی به جامعه متوجه می شوید بیشتر آدم ها دچار مشکلات احساسی و اجتماعی هستند. چرا این همه انسان در دنیا هستند که دیگران را آزار می دهند؟ شاید دلیل آن این باشد که والدین آنها در مسیر تربیت آنها فراموش کرده اند وظیفه پدر یا مادری خود را به خوبی انجام دهند. ما گاهی فراموش می کنیم چگونه با یکدیگر رفتار کنیم. من بسیار خوشبختم که والدینی داشته ام که نقش خانواده را به خوبی به من یاد داده اند.

۵. فیث هیل (Faith Hill)

هیل با خواننده سبک کانتری، تیم مک‌گرو ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج «گرِیسی کاترین» ۹ ساله، «مگی الیزابت» ۸ ساله و «اودری کارولین» ۵ ساله هستند.

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (1)

نظر او در مورد زیبا به نظر رسیدن در چشم فرزندان

چند وقت پیش من اپرا داشتم و پس از آن با هواپیما خودم را به خانه رساندم تا بتوانم سر موقع دخترانم را از مدرسه بردارم. من اصولا بدون آرایش و با موهای به هم ریخته دنبال آنها می رفتم. تا اینکه یک روز آنها حرفی زدند که تاثیر بسیاری روی من داشت و متوجه شدم چقدر از این وضعیت من خجالت می کشیده اند. آنها گفتند: «چرا بقیه مادرها این قدر زیبا دیده می شوند؟» (این بدترین چیزی بود که می توانستم بشنوم)

می دانید، فرزندان من مرا به عنوان یک خواننده اپرای مشهور نمی بینند. آنها درست همچون دیگر بچه های دیگر مرا فقط یک مادر می بینند و اهمیتی هم برایشان ندارد که آیا یک پزشک زیبا هستید یا یه بازاریاب. آنها فقط مادر می خواهند.

وقتی یک روز پس از اپرا به دنبال دخترها رفتم آنها فریاد زدند: «مامااااااااااااااااااان. سریع برگرد داخل ماشین. چرا با این آرایش اینجا آمده ای؟ چرا موهایت این شکلی است؟ ما خجالت می کشیم تو اینجوری هستی.» و من متوجه شدم بچه ها دوست دارند مادرشان شبیه مادرهای دیگر و همیشه مرتب باشد.

۶. دونالد ترامپ (Donald Trump)

ترامپ با مدلی اسلوونیایی به نام ملانیا نائوس ازدواج کرده است و صاحب ۵ فرزند به نام های دونالد جر ۲۹ ساله، ایوانکا ۲۵ ساله، اریک ۲۲ ساله، تیفانی ۱۳ ساله و بارون یک ساله است.

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (1)

نظر او در مورد استقلال فرزندان

بهترین توصیه من به پدر و مادرها این است که باور کنند فرزندان آنها خیلی سریع به انسان های مستقلی تبدیل می شوند. شما باید به آنها فضا بدهید تا بتوانند خودشان را پیدا کنند و مسوولیت ها و شخصیت خوب خود را پرورش دهند. اینکه شما طرز فکری خاصی داشته باشید به این مفهوم نیست که آنها هم باید به همین ترتیب فکر کنند. این را هم در خاطر داشته باشید، کودکان مقلد رفتارهای والدین هستند. من انسان بسیار منظم و مقرراتی هستم و فرزندانم نیز این گونه بار آمده اند. من نیز این نظم را از پدر و مادر خود آموخته ام.

۷. هوگ جکمن (Hugh Jackman)

جکمن و همسرش دبورا لی دو کودک را به فرزندی قبول کرده اند؛ اسکار مکسیمیلیان ۶ ساله و آوا الیوت یک ساله.

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (1)

نظر او در مورد پرورش کودکان نرمال

ما تصمیم گرفته ایم در نیویورک زندگی کنیم. لس انجلس برای فرزندان ما که اهل مشیگان هستند، کمی غریب است. از آنجا که بچه ها رفتار پدر و مادرشان را تقلید می کنند، من انتظار دارم فرزندانم مثل خودم رفتار کاملا طبیعی و نرمال داشته باشند اما آنها خیلی این طور نیستند که ناراحتم می کند.

۸. ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)

ویترسپون دو فرزند به نام های آوا ۵ ساله و دیاکون ۳ ساله دارد.

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (1)

نظر او در مورد فراموش کردن کار

کودکان باعث می شوند شما واقع گرا تر باشید. به طور مثال، درست پیش از مراسم جایزه گرفتن ناگهان روی کفش شما بالا می آورند و ... اما اینجا است که باید به یاد داشته باشید شما ابتدا مادر هستید. مادر بودن به کار و مسایل دیگر اولویت دارد.

۹. کیت هادسون (Kate Hudson)

هادسان پسر دو ساله ای به نام «رایدر» دارد و همیشه می گوید: «او عشق زندگی من است.»

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (1)

نظر او در مورد زمان گذاشتن برای خود

من نمی توانم تحمل کنم کسی به من درس بچه داری بدهد. از اینکه نصیحتم کنند حالم بد می شود. اما اگر خودم بخواهم توصیه در این باب داشته باشم می گویم: در طول روز زمانی را نیز به خود اختصاص دهید. اگر حتی این زمان فقط دو دقیقه و داخل دستشویی باشد هم سعی کنید در طول روز برای خودتان وقت بگذارید. ذات زن این گونه است که همیشه می خواهد کنترل همه چیز را در دست داشته باشد و خیلی آسان خود و خواسته های خود را فراموش می کنیم. این که برای فرزندان خود زمان بگذارید بسیار مهم است، اما نباید در این راه خودتان را فراموش کنید.

۱۰. جودی فاستر (Jodi Foster)

فاستر دو فرزند با نام های چارلز ۸ ساله و کیت ۵ ساله دارد.

ستاره ها از تجربه پدری و مادریشان می گویند (1)

نظر او در مورد خودش به عنوان یک مادر

من پس از مادر شدن خیلی چیزها در مورد خودم متوجه شدم. همیشه با خودم فکر می کرد چگونه می توانم بچه دار شوم و از آنها مراقبت کنم. اما اکنون همه وقت مرا بچه هایم گرفته اند و از اینکه برای کارهای دیگرم اولویت بندی می کنم خوشحال هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      این اخریا چرا بابا ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج