۵۷۲۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اختلال همراه اول رفع شد

روابط عمومی همراه اول با اعلام رفع مشکل لینک های ارتباطی شبکه ارتباطات سیار توضیحاتی در زمینه اختلالات به وجود آمده ارائه کرد.

خبرگزاری مهر: روابط عمومی همراه اول با اعلام رفع مشکل لینک های ارتباطی شبکه ارتباطات سیار توضیحاتی در زمینه اختلالات به وجود آمده ارائه کرد.

براساس این اعلام اختلالات به وجود آمده که از ساعت ۱۰ صبح امروز در برقراری ارتباط برخی مشترکان روی داده است مربوط به قطع لینک های ارتباطی در برخی نقاط مرکزی تهران بوده که امکان برقراری ارتباط را برای آن دسته از مشترکانی که در این مناطق حضور داشته اند غیرممکن کرده بود و تماس ورودی و خروجی این مشترکان برغم داشتن آنتن، با مشکل مواجه شده بود.

در این راستا همراه اول اعلام کرد که هم اکنون مشکل این لینکهای ارتباطی رفع شده و ارتباط مشترکان در نقاط مرکزی تهران به حالت اولیه بازگشته است.

در همین حال و براساس اعلام روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار، قطعی لینک ارتباطات زیرساخت نیز سبب بروز اختلال در شبکه همراه اول در برخی شهرستانهای جنوبی کشور شده است که مشترکان در این مناطق برای برقراری ارتباط بیرون شهری با مشکل مواجه هستند.

روابط عمومی همراه اول با اعلام اینکه بروز اختلالات در شهرستانها خارج از اختیارات همراه اول بوده تاکید کرد: به محض جایگزینی لینک های ارتباطی شرکت زیرساخت اختلال تلفن همراه در شهرستانها برطرف خواهد شد و هم اکنون نیز بخشی از این مشکل رفع شده است.

صبح امروز در برخی مناطق تهران و شهرستان ها امکان برقراری تماس با تلفن های همراه اپراتور همراه اول ممکن نبود و پیامک های این خطوط نیز با مشکل به مقصد می رسیدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج