۵۷۴۳۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مرعشی: به میراث فرهنگی برنمی‌گردم

حسین مرعشی در خصوص بازگشت خود به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت: به هیچ وجه آمادگی ندارم برگردم و در هیچ شرایطی هم به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برنمی‌گردم.

خبرگزاری فارس: حسین مرعشی، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دولت هشتم یکی از گزینه‌هایی است که در محافل مختلف به عنوان گزینه ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دولت یازدهم مطرح می‌شود.

حسین مرعشی در خصوص بازگشت خود به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت: به هیچ وجه آمادگی ندارم برگردم و در هیچ شرایطی هم به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برنمی‌گردم.

وی در خصوص مواردی که دولت یازدهم در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری باید مورد تأکید و پیگیری قرار گیرد نیز گفت: گردشگری از صنایع مغفول در کشور است باید برنامه‌هایی که در این ۸ سال گذشته اجرا نشد اجرا شود.

مرعشی از جمله این موارد را ایجاد مناطق نمونه گردشگری در کشور عنوان کرد.

وی در پاسخ به اینکه بارها اعلام شده که بیشترین آمار ایجاد مناطق نمونه گردشگری در دولت‌های نهم و دهم بوده است، گفت: در این دولت‌ها فقط مناطق را مصوب کرده‌اند اجرا که نکرده‌اند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دولت هشتم تصریح کرد: باید سایت موزه‌ها ایجاد می‌شد که نشده است و باید در این دولت پیگیری شود. گردشگری ارزان از طریق کمپینگ‌ها هم باید محقق شود.

مرعشی افزود: باید سالانه ۲۵ درصد رشد گردشگری در کشور می‌داشتیم که این رشد، منفی بوده است و باید در دولت یازدهم پیگیری شود. موارد مشابه بسیاری در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری وجود دارد که در این دولت باید به آنها پرداخته شود.

وی در خصوص واگذاری‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در روزهای پایانی دولت دهم به بخش خصوصی نیز گفت: درباره صحبت‌های ملک زاده باوری ندارم و صحبت نمی‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج