۵۷۴۴۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گسترش فولاد؛ هفتمین تیم لیگ برتریِ آندو

آندرانیک تیموریان سرانجام تیم جدید خود را انتخاب کرد و در لیگ هفدهم برای گسترش فولاد تبریز توپ خواهد زد.

وبسایت نود: آندرانیک تیموریان سرانجام تیم جدید خود را انتخاب کرد و در لیگ هفدهم برای گسترش فولاد تبریز توپ خواهد زد.

تیموریان در سه سال اخیر مرتب تیم عوض کرده است. کاپیتان سابق تیم ملی ایران پس از جدایی از استقلال در میانه لیگ چهاردهم دیگر مجبور شد هر چند ماه تیم عوض کند. او در همان فصل( ۹۴-۹۳) پس از اختلاف با امیر قلعه‌نویی نیم فصل دوم پیراهن تیم سابقش تراکتورسازی را برتن کرد. آندو تنها چند دقیقه با یک فصل رویایی فاصله داشت اما اخراجش در بازی آخر مقابل نفت تهران همه چیز را خراب کرد و جام قهرمانی از دست او و هم تیمی‌هایش سُر خورد.

تیموریان ترجیح داد فصل بعد در لیگ ایران توپ نزند و راهی لیگ قطر و تیم ام‌صلال شد. آنجا فقط چند ماه دوام آورد و به ایران بازگشت و با سایپا قرارداد بست. حضور تیموریان در سایپا چندان موفقیت آمیز نبود و او بیشتر مصدوم و محروم بود.

کاپیتان تیم ملی برای شکوفایی دوباره به تبریز بازگشت و فصل گذشته با پیراهن ماشین سازی برتن کرد تا ظرف دو سال پیراهن پنج تیم را برتن کرده باشد. تیموریان در ماشین سازی هم نتوانست آن هافبکی که همه انتظار داشته باشند بشود و حتی تیم ملی را از دست داد. او قصد داشت نیم فصل دوم برای استقلال بازی کند که محرومیت استقلال از جذب بازیکن مانع بازگشتش به تیم محبوبش شد. تیموریان در نیم فصل دوم برای نفت تهران بازی کرد. قهرمانی در جام حذفی پایانی خوش برای او بود.

تیموریان حالا پیراهن گسترش را برتن خواهد کرد. او پیش از این در لیگ برتر ایران برای تیم های ابومسلم، استقلال، تراکتورسازی تبریز، سایپا، ماشین سازی تبریز و نفت تهران هم بازی کرده است. گسترش هفتمین تیم لیگ برتری آندو است.

آندوی ۳۴ ساله تا به امروز ۱۵ بار تیم عوض کرده است. او چند بار به تراکتورسازی و استقلال ملحق شده است. علاوه بر این هفت تیم لیگ برتری او در جوانی در تیم عقاب هم بازی کرده است.

تیموریان در انگلیس برای سه تیم فولام، بولتون و بارنزلی بازی کرد. در قطر هم پیراهن تیم‌های ام‌صلال و الخريطيات را برتن کرد.

با این حساب گسترش فولاد تبریز سیزدهم تیم تیموریان است. او پیش از این برای دو تیم تبریزی دیگر( تراکتورسازی و ماشین سازی) هم بازی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج