۵۷۴۵۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افزایش مدت پرداخت وام دانشجویان دکتری

مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با پیشنهاد صندوق رفاه دانشجویان و تایید ریاست کمیسیون دائمی و همچنین وزیر علوم، مدت زمان پرداخت وام تحصیلی ویژه دکتری از ۹ به ۱۲ ماه افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با پیشنهاد صندوق رفاه دانشجویان و تایید ریاست کمیسیون دائمی و همچنین وزیر علوم، مدت زمان پرداخت وام تحصیلی ویژه دکتری از ۹ به ۱۲ ماه افزایش پیدا کرد.
مهندس ذوالفقار یزدان‌مهر با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس تصمیم جدید در صندوق رفاه دانشجویان و موافقت وزیر علوم، وام ویژه دانشجویان دکتری در سه ماهه تابستان نیز به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مبلغ این وام ماهانه شش میلیون ریال می‌باشد که به صورت فصلی و هر سه ماه یکبار به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌شود.

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان تأکید کرد: در راستای مراعات دانشجویان و تسهیل شرایط، آن دسته از دانشجویانی که برای مرحله بهار سال جاری ثبت نام کرده‌اند، برای دریافت وام تحصیلی ویژه دکتری در فصل تابستان نیازی به مراجعه دانشگاه و ثبت نام ندارند و تا پایان مرداد ماه وام آنان به صورت خودکار پرداخت می‌شود.

یزدان‌مهر اضافه کرد: فقط دانشجویانی که در سه ماهه اول امسال موفق به ثبت نام نشده‌اند، می‌بایست جهت دریافت وام تابستان ثبت نام کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: وام ویژه دکتری به مبلغ ماهانه هفتصد هزار تومان با همکاری بانک توسعه تعاون از ابتدای سال عملیاتی و بخش عمده آن نیز پرداخت شده یا در حال پرداخت می­‌باشد. گفتنی است با رایزنی صندوق رفاه دانشجویان با مدیرعامل بانک در جهت مراعات و کمک به دانشجویان دکتری تسهیلات شش ماهه اول سال به صورت یک‌جا و به مبلغ چهار میلیون و دویست هزار تومان پرداخت یا در حال پرداخت می‌باشد.

یزدان‌مهر تصریح کرد: با تدبیر صندوق رفاه دانشجویان جلسات هم‌اندیشی با حضور نمایندگان دانشجویان دکتری در چند مرحله برگزار و اقدامات قابل انجام جهت تسهیل صورت گرفته است و قرار است این جلسات تداوم داشته باشد تا متناسب با نیاز واقعی دانشجویان تصمیمات مناسب در سایر موارد مناسب با توان و رسالت صندوق به عمل آید.

مشاور وزیر علوم همچنین گفت: ثبت نام وام ویژه دکتری از ۱۳ خرداد شروع شده بود و قرار بود تا ۱۵ تیرماه به پایان برسد ولی با توجه به استقبال گسترده دانشجویان متقاضی و تقاضای دانشگاه‌ها و به منظور پوشش حداکثری دانشجویان، تا ۲۵ تیرماه تمدید شد.

مهندس یزدان‌مهر در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو متقاضی برای وام ویژه دکتری در سامانه صندوق ثبت نام کردند که همان‌طور قول داده بودیم به محض تایید و ارسال لیست دانشجویان توسط معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها، در اسرع وقت پرداخت شروع شد و تاکنون مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حدود ۱۰ هزار دانشجوی متقاضی توسط صندوق و بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج