۵۷۴۶۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جشنواره تورنتو با فیلم شیا لابوف افتتاح می‌شود

فیلم سوئدی «بوری/ مک‌انرو» با بازی شیا لابوف در نقش جان مک‌انرو اسطوره تنیس امریکا، چهل و دومین دوره جشنواره فیلم تورنتو را افتتاح می‌کند.

وب سایت آی ‌سینما: فیلم سوئدی «بوری/ مک‌انرو» با بازی شیا لابوف در نقش جان مک‌انرو اسطوره تنیس امریکا، چهل و دومین دوره جشنواره فیلم تورنتو را افتتاح می‌کند.

این درام ورزشی انگلیسی‌زبان به کارگردانی ینوس متز پدرسن فیلمساز دانمارکی، روایتگر ماجرای معروف‌ترین رویارویی مسابقات تنیس ویمبلدون میان بیورن بوری ستاره تنیس سوئد و مک‌انرو در سال ۱۹۸۰ است. این فیلم پنج‌شنبه شب هفتم سپتامبر در بخش گالای جشنواره تورنتو در سالن «روی تامسن هال»، برای اولین‌بار در سطح جهانی اکران می‌شود.
جشنواره تورنتو با فیلم شیا لابوف افتتاح می‌شود

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، اکران این فیلم که ماجرای رقابت میان دو بازیکن سفیدپوست تنیس را به تصویر کشیده، ممکن است با جنجال‌هایی روبه‌رو شود. ماه گذشته، شیا لابوف بازیگر ۳۱ ساله امریکایی که نقش مک‌انرو را در این فیلم ایفا کرده به دلیل عدم تعادل و مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در ملاءعام دستگیر شد.

با این حال، این پایان ماجرا نبود و لابوف که سابقه‌ای طولانی در معرکه‌گیری‌های مشابه دارد با بیان جملاتی نژادپرستانه و توهین‌آمیز خطاب به مامور سیاه‌پوست پلیس گفت او به خاطر رنگ پوستش به درک واصل خواهد شد. لابوف بلافاصله بابت اظهارات توهین‌آمیزش عذرخواهی و ابراز شرمندگی کرد. او در توضیح این اتفاق گفت: «مدت‌هاست که درگیر اعتیاد هستم و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.»

سال گذشته، جشنواره فیلم تورنتو با اکران نسخه امروزی «هفت دلاور» ساخته آنتوان فوکوآ افتتاح شد. درام ورزشی «بوری/ مک‌انرو» در سال ۲۰۱۸ در سینماهای امریکای شمالی اکران می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد چهل و دومین دوره این رویداد سینمایی تا ۱۷ سپتامبر ادامه دارد و در این مدت ۱۰ روزه، جدیدترین فیلم‌های سینماگران سرشناسی همچون جرج کلونی، آنجلینا جولی و دارن آرنوفسکی به نمایش در می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج