۵۷۵۰۸۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دستگیری بیش از ۴۴۰۰ مجرم در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در چهار ماهه نخست سال ۴۴۲۲ متهم توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در چهار ماهه نخست سال ۴۴۲۲ متهم توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

سرهنگ رضا شیرزادی از کشف حدود ۱۴۵ کیلوگرم مواد مخدر و پیش ساز مواد مخدر در چهار ماهه ابتدای سال خبر داد و تصریح کرد: این میزان مواد مخدر در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیر و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر کشف شده است.

وی با تاکید بر رشد چشمگیری کشفیات مواد مخدر در چهار ماه نخست سال جاری، گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد هشت برابری داشته است. همچنین در این مدت حدود ۱۲ هزار حبه قرص روانگردان نیز جمع آوری و با توزیع کنندگان آن برخورد شد.

شیرزادی گفت: در این مدت میزان کشف کالای قاچاق ۷۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت. در چهار ماهه نخست سال یک میلیون و ۳۹ هزار و ۳۸۰ نخ سیگار قاچاق توسط عوامل انتظامی این شهرستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در رابطه با کشفیات سرقت در چهار ماهه نخست سال اظهار کرد: در این مدت با تجزیه و تحلیل دقیق جرایم و برنامه ریزی دقیق میزان وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش یافته است.

شیرزادی با بیان اینکه در بین عناوین سرقت، میزان وقوع سرقت های به عنف، خودرو، منزل و تجهیزات برق در چهار ماه نخست امسال کاهش چشمگیری داشته است، عنوان کرد: انتظامی شهرستان کرمانشاه با به کارگیری پلیس های افتخاری، نگهبان‌های محله، برقراری گشت مشترک با اداره برق و فعالیت شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان توانسته است آمار وقوع سرقت را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از سرقت‌های شهرستان کرمانشاه توسط معتادان متجاهر انجام می‌شوند، گفت: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه ۷۲۹ معتاد متجاهر توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مدت مذکور حدود ۶۰۰۰ جام قلیان به واسطه اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی از قلیان سراهای متخلف سطح شهر جمع آوری شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج