۵۷۵۰۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احتمال بروز سیلاب در مازندران طی ۲ روز آینده

اداره کل مدیریت بحران استان اعلام کرد: کاهش دمای هوا و احتمال بروز سیلاب طی دو روز آینده در مازندران وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: اداره کل مدیریت بحران استان اعلام کرد: کاهش دمای هوا و احتمال بروز سیلاب طی دو روز آینده در مازندران وجود دارد.

در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران مازندران آمده است: با توجه به پیش بینی اداره‌کل هواشناسی استان به آگاهی می رساند، از بعدازظهر امروز سه شنبه دهم مردادماه ۹۶ تا پنج شنبه، شاهد ناپایداری هایی به شکل افزایش ابر به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات استان همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده هستیم بنابراین احتمال بارش های رگباری به صورت نقطه ای، محلی و جاری شدن روان آب و سیلاب در این مناطق وجود دارد و دریا هم طی این مدت به نسبت مواج است اما از روز پنجشنبه دمای هوا افزایش یافته و هوای گرم تا اوایل هفته آینده در استان حاکم است به طوری که روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه، بیشینه دما در شهرهای غربی تا ۳۳ و در شهرهای مرکزی و شرق استان تا ۳۷ درجه پیش بینی می شود.

بنابراین لازم است دامداران و ساکنان بومی در هنگام وقوع رعد و برق و بارش های رگباری نکات احتیاطی و ایمنی را رعایت کرده و دام‌های خود در مناطق امن نگهداری کنند.

با توجه به پیش بینی بارش های رگباری و رعد و برق در دامنه ها و ارتفاعات استان از برپایی چادر، کوه پیمایی، طبیعت گردی و تردد در مسیل ها، ارتفاعات و فضاهای باز خودداری شود. همچنین از قایقرانی، شنا و ورزش های آبی در هنگام مواج و طوفانی بودن دریا خودداری شود.

با توجه به احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع و مناطق جنگلی بالادست استان، دهیاران و روستائیان محترم در صورت مشاهده هرگونه دود و موارد مشکوک به آتش سوزی، بلافاصله موارد را به نزدیک ترین مراکز خدماتی و امدادی اطلاع دهند.

مهمانان و مسافران محترم از روشن کردن آتش در کنار مزارع و جنگل ها خودداری کرده و یا پیش از ترک محل از خاموش شدن کامل آتش اطمینان حاصل کنند.

با توجه به افزایش دما و افزایش مصرف آب و برق، به تمامی هم استانی های عزیز توصیه می شود نسبت به مدیریت و مصرف بهینه انرژی دقت و توجه لازم را داشته باشند تا با قطع آب و برق مواجه نشوند. به تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط و نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می شود علاوه بر آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج