جاباما
۵۷۶۰۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

براساس تازه‌ترین نظرسنجی؛

میزان محبوبیت ترامپ، همچنان سیر نزولی دارد

نتایج تازه ترین نظرسنجی حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در کاخ سفید رضایت ندارند.

ایسنا: نتایج تازه ترین نظرسنجی حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در کاخ سفید رضایت ندارند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، نظرسنجی صورت گرفته توسط دانشگاه کوئینپیاک نشان داد که تنها یک سوم از رای دهندگان آمریکایی معتقدند که دونالد ترامپ کار خود را به خوبی انجام می‌دهد در حالیکه ۶۱ درصد کاملا از عملکرد ترامپ ناراضی هستند.

بر اساس این نظرسنجی این آمار بیانگر بالاترین حد نارضایتی و پایین‌ترین حد محبوبیت از زمان برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ است که نشان می‌دهد میزان محبوبیت ترامپ که در ژوئن سال جاری میلادی ۴۰ درصد بود در حال حاضر هفت درصد کاهش داشته است.

کاهش محبوبیت ترامپ به خاطر عملکرد ضعیف وی در برخی مسائل کلیدی از جمله سیاست خارجه، اقتصاد، مهاجرت، خدمات درمانی و مبارزه با تروریسم به وجود آمده است.

همزمان با تلاش دیگر جمهوری‌خواهان برای لغو بیمه بهداشت و درمان دولت اوباما موسوم به (اوباماکر) که با شکست در سنا مواجه شد، این نظرسنجی که بین تاریخ ۲۷ ژوئیه تا اول اوت صورت گرفته ضربه دیگری به جمهوری خواهان محسوب می‌شود.

این مسئله همچنین به دنبال تغییر و تحولات در بخش اجرایی کاخ سفید پدیدار شده به طوریکه آنتونی اسکاراموچی، جانشین شون اسپایسر، مدیر روابط عمومی سابق کاخ سفید پس از ۱۰ روز روی کار آمدن اخراج شد و رینس پریبس، رئیس دفتر کاخ سفید نیز از سمت خود برکنار شده است.

اکثر ۱۱۲۵ شرکت کننده در این نظرسنجی در سراسر آمریکا تاکید کردند که ترامپ فرد صادقی نیست، مهارتهای رهبری خوبی ندارد، باهوش نیست و به آنها اهمیت نمی‌دهد.

ترامپ به تازگی به دروغ گفتن درباره داشتن تماس تلفنی با رئیس جمهور مکزیک متهم شده است؛ تماس تلفنی که به گفته ترامپ در جریان آن رئیس جمهور مکزیک از نحوه مدیریت ترامپ در خصوص دیوار مرزی تحسین و استقبال کرده است.

بیش از ۵۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند ترامپ تلاش کرده تا تحقیقات در خصوص مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی را مختل کند و دو سوم از این افراد معتقدند که روسیه در این انتخابات مداخله کرده است.

این در حالیست که ترامپ بارها گزارشات در خصوص تبانی اعضای کمپین ترامپ با روس‌ها را «شکار جادوگر» توصیف کرده است.

در این نظرسنجی که ۱۵۰۰ فرد شرکت داشتند میزان محبوبیت ترامپ ۳۶ درصد و میزان نارضایتی از وی ۶۰ درصد به عنوان پایین‌ترین میزان محبوبیت جدید مطرح شده است. درصد خطای این نظرسنجی نیز سه درصد در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج