adexo3
۵۷۶۱۶۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۵/۱۳


فال روزانه 1396/05/13

فال روزانه جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شما وقتی پای کارتان در میان باشد با کسی شوخی ندارید. هر پروژه ای که به عهده بگیرید را با مهارت تمام تحت کنترل خواهید گرفت و با جدیت پیش خواهید برد. رفتار فوق العاده ای که دارید و طرز حرف زدنتان دیگران را چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ایتان تحت تأثیر قرار خواهد داد. سرمایه گذاری هایی که امسال می کنید منافع فوق العاده ای برایتان به همراه خواهند داشت. سفرهای خارجی و معاملاتی که با کشورهای خارجی انجام شوند برایتان بسیار سودبخش خواهند بود. خرید و فروش ساختمان، تعمیرات و بازسازی و همچنین تغییر دکوراسیون در برنامه ی امسالتان قطعا جای خواهد داشت. تا جای ممکن از هر بحث و تنشی که باعث ناراحتی و استرستان خواهد شد خودداری کنید. با مسائل خانوادگی با دقت و احتیاط برخورد کنید و با مخالفت هایی که با شما می شود تند برخورد نکنید. برای بعضی از مجردها ازدواج پیش بینی می شود، آنهایی هم که ازدواج نکنند به احتمال زیاد رابطه عاطفی جدیدی را شروع خواهند کرد. مرداد، شهریور و آذر ماه های مهم امسال خواهند بود.

فال روزانه 1396/05/13
امروز شما به شدت احساساتی شده اید و به شدت نسبت به هر اتفاقی که در اطرافتان ی افتد و هر چه که می بینید از خودتان واکنش نشان می دهید. دلتان می خواهد در مورد دنیای اطرافتان بیشتر بدانید و بتوانید برای تغییر آن کاری انجام دهید. برای انجام این کار راهتان را با قدم های کوچک و با برنامه ریزی و حساب شده شروع کنید. مجردها باید سعی کنند بین زندگی خصوصی و زندگی اجتماعی خود تعادل ایجاد کنند و برای هر دو به اندازه کافی وقت بگذارند. امروز همچن یک کارآگاه حرفه ای به دنبال سر در آوردن از کارهای کسی هستید که دوستش دارید. کمی کنجکاوی ایرادی ندارد، ولی تجسس تنها باعث بهم ریختن اوضاع خوب موجود در رابطه تان می شود.
فال روزانه 1396/05/13
امروز ممکن است یک نفر سعی داشته باشد فکرتان را در مورد اهداف بلند مدتتان تغییر دهد. شما بدتان نمی آید که در این مورد با طرف مقابلتان صحبت کنید و جزئیات را مورد بحث قرار دهید، اما اگر ببنید که او قصد دارد در کارتان دخالت کند عصبانی خواهید شد. سعی کنید در هر صورت به اعصابتان مسلط باشید و مخالفت خود را با خونسردی و نهایت احترام بیان کنید. امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما بسیار سخت است و ترجیح می دهید به جای حرف زدن با دیگران با خودتان خلوت کنید. اگر احساس ناراحتی و افسردگی می کنید، بهترین کار این است که خودتان روی احساسات خود تمرکز کنید؛ با در میان گذاشتن احساستان با دیگران به نتیجه ای نخواهید رسید.

فال روزانه 1396/05/13
فعالیت های اجتماعی و گروهی امروز شما را با افراد زیادی از جمله دوستان صمیمی و آشنایان قدیمی در ارتباط خواهند گذاشت. در همین موقعیت ها ممکن است با فرد جدیدی آشنا شوید که در زندگیتان تغییراتی را ایجاد خواهد کرد. بحث هایی پی خواهند آمد که صحبت در مورد آنها برایتان بسیار جالب خواهد بود. عجله کردن در کارها باعث می شود دچار اشتباه شوید. اگر می خواهید کاری را انجام دهید آن را سر حوصله و درست انجام دهید. دلتان می خواهد در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید و چیزها و افراد اضافی را از زندگی خود حذف کنید. در این راستا ممکن است بخواهید برخی وسایل اضافه تان را دور بیندازید، اما بدون مشورت همسرتان این کار را نکنید.

فال روزانه 1396/05/13

شما اغلب خیلی خوب می دانید که چه می خواهید، اما از ترس این که پذیرفته نشوید و یا با شما مخالفت شود در این مورد سکوت می کنید. متاسفانه اگر امروز بخواهید به این کار خود ادامه دهید دیگران برایتان انتخاب و تصمیم گیری خواهند کرد و ناگهان خودتان را در شرایطی خواهید یافت که اصلا دلتان نمی خواسته است. پیش از آن که کنترل اوضاع از دستتان خارج شود در مورد خواسته هایتان و آنچه ترجیح می دهید انجام دهید صحبت کرده و از حقوق خودتان دفاع کنید. امروز از آن روزهایی نیست که بخواهید تمام مدت بیکار باشید و استراحت کنید. ارزش وقتتان را بدانید و آن را بیهوده هدر ندهید.

فال روزانه 1396/05/13

امروز شما ترجیح می دهید کنترل امور را به دست دیگران بسپارید، اما ناگهان مانعی سر راه می بینید که انگار هیچ شخص دیگری جز خودتان از پس آن بر نمی آید. شما از رویارویی با موقعیت های سخت و دشوار هیچ هراسی ندارید و در مواجهه با آنها خونسردی خود را از دست نمی دهید. شاید امروز پیشرفتتان در برابر این مانع کمی کند باشد، اما اگر تسلیم نشوید در نهایت به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا خواهید کرد. شاید دلتان بخواهد امروز را در کنار دیگران بگذرانید و با همراهی آنها احساس آرامش کنید، ولی اگر مواظب رفتارتان نباشید این کار تنها باعث بدخلقی و دلخوری خواهد شد. سعی کنید به تمایل درونی خود نسبت به عیب جویی از کسانی که دوست دارید غلبه کنید.

فال روزانه 1396/05/13

امروز شما دوست دارید آنچه در ذهنتان و قلبتان می گذرد را بیان کنید. شما می خواهید در مورد ایده های فوق العاده ای که دارید حرف بزنید و در مورد احساسات خودتان صحبت کنید، اینکه گفته هایتان روی دیگران چه اثری داشته باشند و حتی اینکه از حرف هایتان سوء برداشت شود نیز برایتان اهمیت چندانی ندارد. شما به دنبال تأثیر گذاشتن روی دیگران نیستید و نمی خواهید تحسین و تایید آنها را به دست بیاورید، فقط می خواهید آنچه در وجودتان می گذرد را تخلیه کنید و اطرافیان را نیز در جریان آن قرار دهید. اشکالی ندارد اگر بخواهید این کار را بکنید، اما به آن شرط که برای رویارویی با عواقب گفته هایتان نیز آماده باشید.

فال روزانه 1396/05/13
شما دوست دارید در مورد روابط عاطفیتان به ندای قلب خود گوش کنید، اما نباید چشمتان را به روی واقعیت بسته و تعهدات قبلیتان را فراموش کنید. سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کرده و بعد از رسیدگی به وظایف و تعهداتتان به نیازهای شخصی خود توجه کنید. امروز احساسات شما در وضعیتی قرار دارند که احساس می کنید همچون یک دیگ جوشان هستید که هر لحظه ممکن است منفجر شود. سعی کنید مواظب رفتارتان باشید و جلوی خودتان را بگیرید. عصبانیت شما را به هیچ جایی نخواهد رساند. انرژی خود را روی انجام کارهای عقب افتاده و نظافت منزل متمرکز کنید، این یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به آرامش است.

فال روزانه 1396/05/13
امروز ممکن است به یکی از استعدادهای ناشناخته ی خود پی ببرید و تصمیم بگیرید این استعداد خود را پرورش دهید. این ایده ی خیلی خوبی می تواند باشد، زیرا به احتمال زیاد این توانایی تازه کشف شده در بهبود زندگی شخصی و حرفه ایتان تأثیر قابل توجهی خواهد داشت. امروز از لحاظ جسمی و روحی خودتان را خیلی قوی و سرحال احساس می کنید و با شور و هیجانی که وجودتان را در بر گرفته است برای انجام هر کاری که به عهده تان گذاشته شود آماده اید. چنانچه مسائل مختلف باعث عصبانیت شما شده اند به جای این که این ناراحتی و عصبانیت خود را به همسرتان منتقل کنید سعی کنید در کنار او به آرامش برسید.

فال روزانه 1396/05/13
امروز وقتی خودتان را در آینه نگاه می کنید ناگهان تصمیم می گیرید برای تحت تأثیر قرار دادن شخصی که دوست دارید تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید، شاید تصمیم بگیرید که ورزش کنید، رژیم بگیرید، مدل موهایان را تغییر دهید و یا لباس های جدیدی بخرید. در هر صورت به احتمال زیاد به نتیجه ی مورد نظرتان خواهید رسید. با این همه انرژی و شور و نشاطی که در درون خود دارید تقریبا از پس انجام هر کار و وظیفه ای برخواهید آمد. افکار منفی و بیهوده را با تمام وجود از خودتان دور کنید. به جای فرار کردن، با ترس هایتان روبرو شوید و گذشته تان را قبول کنید تا بتوایند با احساس آزادی به سوی آینده ی خود گام بردارید.

فال روزانه 1396/05/13

امروز روحتان سرشار از شور و هیجان و انگیزه است و آماده اید تا بزرگترین مسئولیت ها را نیز به عهده بگیرید. شاید خودتان هم از این همه انرژی که وجودتان را در بر گرفته است تعجب کنید، چون از دیروز تا به حال هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و تغییری هم به وجود نیامده است. فکرتان را با این سوال ها مشغول نکنید و فقط تا فرصت هست از این انرژی استفاده کنید. ورزش کنید، در یک جمع شرکت کنید و یا پروژه ی جدیدی را شروع کنید. این انرژی از اعماق ضمیر ناخودآگاهتان آمده است، قدر آن را بدانید. شاید رفتار یکی از اطرافیانتان برایتان آزاردهنده باشد، هر چقدر بیشتر سعی کنید دلخوریتان را مخفی کنید کمتر موفق خواهید بود. به صراحت در مورد این موضوع حرف بزنید.

فال روزانه 1396/05/13
اطلاعاتی که امروز از طریق یکی از دوستانتان به دست خواهید آورد ممکن است باعث شود که روی هدف جدیدی تمرکز کنید. شاید ایده های زیادی در مورد پروژه هایی که می خواهید به عهده بگیرید در سر داشته باشید ، اما امروز باید سعی کنید ببینید کدام یک از آنها اولویت اصلیتان است. شروع به حرکت کنید! فقط هر کاری می خواهید بکنید یادتان باشد که پیش از آنکه شروع کنید آنچه نیاز دارید را برای خود فراهم کنید. در غیر این صورت در میانه ی انجام کارهایتان مجبور خواهید بود از این طرف به آن طرف بدوید و وقت خود را برای رفع کمبودها هدر دهید. شاید بتوانید بقیه را با چهره ی به ظاهر خندانتان گول بزنید، اما در مورد دلیل ناراحتیتان با عشقتان صادق باشید.

فال روزانه 1396/05/13

امروز ممکن است اتفاق جدیدی که برایتان پیش می آید باعث شود تغییر جهتی ناگهانی در مسیرتان آغاز شود. شاید با شخص جدیدی آشنا شوید و یا با یکی از آشنایانتان که برای مدتی ندیده بودید برخورد کنید که به شما پیشنهاد ایجاد تغییراتی در حرفه تان را بدهد. یا شاید هم به این نتیجه برسید که باید فعالیت های هنری که به عنوان سرگرمی انجام می داده اید را جدیتر دنبال کنید. در هر صورت حتی اگر تردیدهایی دارید هم این فرصت جدید را جدی بگیرید. اگر در رابطه عاطفیتان به صداقت طرف مقابلتان شک دارید بهتر است فعلا چیزی در این مورد نگویید،دهانتان را بسته و چشمانتان را خوب باز کنید، شاید در اشتباه باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب
      این خرافات چیه.؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج