۵۷۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلمبرداری پس از روز جمعه متوقف شد

تولید «قلاده‌های طلا» در میدان هفت تیر

تولید فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بعد از گذراندن ۵۰ درصد از مرحله فیلمبرداری متوقف شد.

تولید فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بعد از گذراندن ۵۰ درصد از مرحله فیلمبرداری متوقف شد. طالبی و گروه خود از چندی قبل فیلمبرداری این کار را - که بحث تولید آن در فاصله‌ای کوتاه از برگزاری انتخابات سال ۱۳۸۸ مطرح شد - آغاز کردند و تولید فیلم تا جمعه ۳۱ تیرماه ادامه داشت.

گروه تولید «قلاده‌های طلا» روز جمعه را در میدان هفت‌تیر گذراندند و صحنه‌های مربوط به تجمعات خیابانی اعتراضی پس از انتخابات ۸۸ را فیلمبرداری کردند که حضور تعداد زیاد هنروران در این صحنه موجب شلوغی میدان شد. در این سکانس‌ تعداد زیادی هنرور که دستبند سبز بسته بودند در حالی که شعار می‌دادند از ایستگاه مترو هفت‌تیر خارج شدند؛ حدود ۸۰۰ هنرور و ۲۰۰ گارد ویژه در این سکانس حضور داشتند.

تولید «قلاده‌های طلا» در میدان هفت تیر

این فیلم سینمایی لقب سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای بعد از انقلاب را به خود اختصاص داده و بنا دارد به تحولات پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری از زاویه نگاه هر چهار نامزد این انتخابات بپردازد، اما پس از فیلم برداری در لوکیشن‌های شهرک آزمایش، باغ فردوس، خیابان قزوین، شهرک غرب، گیشا، چهار راه استانبول، بیمارستان بهمن، افسریه و فرمانیه و فیلمبرداری سکانس مذکور در میدان هفت تیر، گروه به دلایلی که به روشنی عنوان نمی‌شود کار را متوقف کرده‌اند و پروژه در حالت تعلیق قرار دارد.

مدیران سینمایی وعده حمایت از تولید فیلم‌های سیاسی را داده بودند، اما ظاهرا فیلم طالبی که به طور مشخص عنوان فیلم سیاسی به خود گرفته از این حمایت‌ها محروم مانده است. شرایط برای ادامه فیلمبرداری روشن نیست، اما توقف ساخت موقتی به نظر می‌رسد و احتمالا بعد از رفع مشکلاتی که تولیدکنندگان از اعلام آن خودداری می‌کنند، «قلاده‌های طلا» بار دیگر به جریان تولید می‌افتد.

امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، حمیدرضا پگاه، نیلوفر خوش‌خلق، کیانوش گرامی و داریوش اسدزاده بازیگران این فیلم هستند. مریلا زارعی هم پیشتر به عنوان بازیگر با این فیلم قرارداد داشت که از بازی در این فیلم انصراف داد و پردیس افکاری جایش را گرفت.

تولید «قلاده‌های طلا» در میدان هفت تیر

منبع: سینمای ما

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تولید «قلاده‌های طلا» در میدان هفت تیر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج