۵۷۶۹۷۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کار مایکروسافت با موبایل تمام شد

مایکروسافت تا چند سال پیش علاقه زیادی به حضور در بازار تلفن همراه هوشمند داشت. با همین رویا هم شرکت نوکیا را خرید و سعی کرد در این حوزه با گوشی‌های ویندوز فونی سهمی برای خودش به دست بیاورد؛ اما شرایط آن‌طور که باید و شاید پیش نرفت. در واقع آیفون و سایر گوشی‌های اندرویدی آنقدر موفق بودند که کسی به گوشی‌های مایکروسافت نگاه نمی‌کرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مایکروسافت تا چند سال پیش علاقه زیادی به حضور در بازار تلفن همراه هوشمند داشت. با همین رویا هم شرکت نوکیا را خرید و سعی کرد در این حوزه با گوشی‌های ویندوز فونی سهمی برای خودش به دست بیاورد؛ اما شرایط آن‌طور که باید و شاید پیش نرفت.
کار مایکروسافت با موبایل تمام شد
در واقع آیفون و سایر گوشی‌های اندرویدی آنقدر موفق بودند که کسی به گوشی‌های مایکروسافت نگاه نمی‌کرد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت خودش هم به این نتیجه رسیده که نباید در بازار گوشی‌های هوشمند حضور داشته باشد.

با توجه به اطلاعاتی که از گزارش مالی این شرکت به دست آمده، تمرکز اصلی این شرکت دیگر روی موبایل قرار ندارد و بیشتر می‌خواهد در حوزه هوش مصنوعی فعالیت کند. در واقع هوش مصنوعی از جایگاه مهمتری پیش مایکروسافت برخودار است و این شرکت قصد دارد نرم‌افزارهای و تکنولوژی‌های مختلفی در این حوزه تولید کند.

البته مایکروسافت همچنان می‌تواند از نظر نرم‌افزاری و عرضه سرویس‌های موبایلی مختلف برای اندروید و iOS در بازار موبایل حضور داشته باشد. به هر حال این شرکت از پتنت‌های اندرویدی که دارد سالانه پول زیاد به دست می‌آورد.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که شایعاتی هم درباره گوشی جدید این شرکت که سرفیس فون نام دارد شنیده می‌شود. محصولی که به نظر می‌رسد از سیستم عامل اصلی ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      واقعا نویسنده این مطلب فسفر سوزونده تا اینو بنویسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج