۵۷۷۳۲۱
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نود روز در تعقیب زنِ شوهرکش

اسرار قتل مرموز مرد ۶۰ ساله که قربانی جنایت مرموزی شده بود پس ازحدود سه ماه، با ردیابی‌های تخصصی کارآگاهان جنایی فاش شد.

روزنامه ایران: اسرار قتل مرموز مرد ۶۰ ساله که قربانی جنایت مرموزی شده بود پس ازحدود سه ماه، با ردیابی‌های تخصصی کارآگاهان جنایی فاش شد.

روزحادثه افرادی که برای تفریح به حاشیه رودخانه هراز در نزدیکی آمل رفته بودند ناگهان پیکر بی‌جان مردی را دیدند و بلافاصله موضوع را به مأموران انتظامی این شهرستان اطلاع دادند. دقایقی پس ازحضورمأموران، تیم جنایی نیزبا دریافت این گزارش راهی محل مورد نظرشدند و تحقیق در این باره آغاز شد.

در جریان بررسی‌های مقدماتی پزشکی قانونی مشخص شد که قربانی ماجرا در محل دیگری به قتل رسیده و عامل یا عاملان جنایت برای رد گم کردن، جسد را به این منطقه انتقال داده‌اند.در همین حال با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی وانقلاب آمل پیکر قربانی برای تعیین علت و زمان دقیق قتل به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

از آنجا که در لباس‌های قربانی حادثه هیچ نشانه‌ای برای شناسایی‌اش به‌دست نیامد، کارآگاهان جنایی آمل، خود را در برابر یک پرونده پیچیده جنایی دیدند. تلاش برای شناسایی هویت مقتول با تمرکز بر پرونده‌های گمشدگان تمرکزیافته بود که کارشناسان پزشکی قانونی بعد از بررسی‌های تخصصی اعلام کردند قربانی جنایت، روزکشف جسد، با وارد آمدن ضربه‌های جسم سخت به سرش از پا درآمده است.

از سوی دیگر در جریان تحقیقات تکمیلی مأموران مشخص شد که قربانی حادثه مرد ۶۰ ساله‌ای است که مدتی قبل از استان همجوار، برای کار به مازندران آمده وهمراه خانواده‌اش در آمل ساکن شده بودند اما اعضای خانواده وی، خبرگم شدن ناگهانی مرد خانواده را به پلیس اعلام نکرده بودند.بنابراین مأموران به خانواده مقتول مظنون شده و آنان را برای انجام تحقیقات به اداره آگاهی فراخواندند.

همسر قربانی که دربازجویی‌های مقدماتی خود را به خاطرقتل شوهرش ناراحت نشان می‌داد با چشمانی اشکبار ادعا کرد که همسرش اصغر-۶۰ ساله - برای کار به آمل رفته بود و به همین خاطرکمتر با هم تماس داشتند. اما بررسی‌های نامحسوس کارآگاهان جنایی نشان داد، چند روزقبل ازکشته شدن مقتول، همسر و یکی از پسرانش به محل زندگی وی رفته بودند. با افشای این ماجرا، زن میانسال وقتی با مستندات علمی پلیس روبه‌روشد، ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت خانوادگی برداشت.

سرهنگ ولی‌الله گنجیان مقدم - فرمانده انتظامی آمل - دراین باره به خبرنگار ما گفت: با شناسایی خانواده مقتول و تحقیق و بازجویی از همسر و فرزندش که چند روز قبل از وقوع قتل با وی ملاقات داشتند، در نهایت همسر مقتول پرده از راز قتل شوهر ۶۰ ساله‌اش برداشت و به ارتکاب قتل اعتراف کرد.وی با اشاره به اینکه همسر مقتول، اختلافات مالی و خانوادگی را دلیل قتل اعلام کرده است گفت: زن جنایتکار با همکاری یکی از فرزندان خود، مقتول را به قتل رسانده و سپس جسدش را در حاشیه رودخانه رها کرده بودند.

با توجه به این اعتراف‌ها، پسر قربانی پرونده نیز پس از اعتراف به همدستی درقتل پدرش، بازداشت شد. درحال حاضرتحقیقات تخصصی از آنها ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وکیل

      خدا لعنتشون کند زن و فرزندشو.....زن اینجوری را باید اتش زد

    • بدون نام

      حالا کجان اون یه عده زننننن که میان از مردها انتقاد میکنن

    • علیرضا جهانگیری

      خوب بود

    • بدون نام

      عجب،خدایا مردم رابه راه راست هدایت کن،باز هم پای یک زن در میان است.....

    • پریسا

      یه زمانی مادرا حتی اگه با باباها دعوا و دلخوری هم بینشون بود ولی خیلی محکم و قاطعانه به بچه هاشون میگفتن احترام باباتو نگه میداریاااا دعوای ما به شما ربطی نداره و وای بحالت به بابات بی حرمتی کنی وگرنه شیرمو حلالت نمیکنم . ولی افسوس حالا با بچه هاشون همدست میشن و همسرشونو میکشن. دیگه کانون گرم خانواده فقط یه خیاله خوشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پریسا جان، خوبه خودت هم میگی که یه زمانی!! حالا دیگه زمونه عوض شده و هیچی سر جای خودش نیست، نه زن سر جای خود است، نه مرد سر جای خود و نه فرزند، و نه هیچ دیگه ای از پایین تا بالاترین مکر، ریاکاری، دروغ، فریب، فساد، قتل، دزدی، و صدها چیز دیگر عمل اونها رخت بر بستن اخلاق و صداقت است این را به جرات بگم که هرروز از روز پیش بد و بدتر ميشه، متاسفانه، چی بگم،

    • بدون نام

      اون عده زن همین جا هستن و خبر ها رو میخونن ما کی گفتیم زن جنایت نمی کنه فقط گفتیم جنایت یک نفر چه زن و چه مرد نباید به همه و به جنسیت شون تامیمم داده بشه اینجا هم میشه قاتل رو محکوم کرد کرد نه کل جامعه زن ها رو چون اگه موضوع جنسیتی بشه در مقابل هر قاتل زن صد ها قاتل مرد وجود داره پس موضوع رو به خاطر زن بودن قاتل داغش نکنین یک خانواده داغون و از هم پاشیده بود که مردی به دست زن و فرزندش کشته شده و این هیچ ربطی به زن ها نداره

    • بدون نام

      پریسا یعنی الان همه مادرها با بچه ها همدست شدن و دارن نسل مرد ها رو منقرض می کنن یعنی الان مادری پیدا نمیشه که به بچه اش بگه احترام بابات رو نگهدار بسه ترا خدا اینقدر قضاوت بیجا رو بس کن چشمت رو باز کن تا حقیقت رو ببینی تو داری تو یه جامعه زندگی می کنی مشت نمونه خروار نیست که اگه باشه من به جرات تمام میتونم بگم بچه های الان همگی پدر کش و مادر کش شدن مردان امروز همگی نامرد و بی غیرت شدن زنان الان همگی هرزه و فاحشه هستن
      ولی نه خانم محترم جامعه هم بد داره هم خوب دقت کن که چی میگی و چطور داری بخاطر یک جنایت و یک جانی یک جامعه رو زیر سوال میبری

    • پریسا

      عجب!!!!!! بدون نام 13:07 خانم یا آقای محترم بنده کجای کامنتم همچین چیزی رو عنوان کردم؟؟؟ بد نیس قبل از قضاوت عجولانه تون یه سوال هم بپرسینااا. اصلا هم منظورم اینی نبود که شما فرمودین و همه رو باهم جمع نبستم! یعنی حتما باید دو پاراگراف با جزئیات توضیح بدم تا متوجه بشین که منظورم به یه عده خاص هست که بقول دوستمون مربوط به خانواده های متشنج و ازهم پاشیده و دارای اختلال روانی هست؟؟
      اینجور حمله کردن به کسی اصلا کار درستی نیس عزیزم. درضمن اینجا هرکسی میاد و نظر خودشو میگه ؛ اینجوری نیست که قرار باشه کامنتای همدیگه رو نقد کنن. اگرم بکنن با لحن دوستانه و محترمانه اس.
      درهرصورت بنده منظورم چیزی غیر از اونی بود که شما برداشت کردین و متوجه شدین

    • بدون نام

      بدون نام 13:07 چرا تو ناراحت میشی حلا . آرام باش

    • م س

      چرا صفحات نصف نیمه نشان داده می شود؟!!!!!!!!!!!!!!!! جای تاسفه از این همه بی توجهی

    • بدون نام

      پریسا جان اون بدون نام بیراه هم نگفتن منم از کامنت شما همون برداشت رو دارم که ایشون داشتن شما گفتین :ولی افسوس حالا با بچه هاشون همدست میشن و همسرشونو میکشن دیگه کانون گرم خانواده یه خیال خوشه
      یعنی دقیقا جمع بستین نیازی به چند سطر توضیح دادن نیست فقط دقتی بیشتری در جمله ها تون داشته باشین کافیه
      ببخشید که بنده بین تون حرفی زدم فقط نظر خودم بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج