۵۷۷۵۶۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

خیز مخالفان برای مقابله با نسیم تغییر «اعتدال»

پایگاه خبری انتخاب به نقل از لس انجلس تایمز نوشت: روحانی در مراسم تنفید خود از ضرورت همکاری ملی و روابط سازنده با جهان سخن گفت، رویکردی که مشابه سیاست های او در دوره اولش است.

پایگاه خبری انتخاب به نقل از لس انجلس تایمز نوشت: روحانی در مراسم تنفید خود از ضرورت همکاری ملی و روابط سازنده با جهان سخن گفت، رویکردی که مشابه سیاست های او در دوره اولش است.

پرزیدنت روحانی روز شنبه سوگند خورد و دوره ی دوم ریاست جمهوری خود را آغاز کرد، آن هم در حالیکه با فشار رو به افزایش تندروها که دائما در انتخابات ها شکست می خورند روبروست.

سئوال اینجاست که روحانی می تواند از آرای مردمی خود برای انجام اصلاحات سیاسی و مدنی بهره بگیرد یا نه.

روحانی در مراسم تنفید خود از ضرورت همکاری ملی و روابط سازنده با جهان سخن گفت، رویکردی که مشابه سیاست های او در دوره اولش است.

روحانی در مراسم تحلیف نیز گفت که دولتی معتدل تشکیل خواهد داد که در عرصه داخلی و خارجی بر پایه اعتدال حرکت خواهد کرد.

برخی از رای دهندگان به روحانی نگرانند که رئیس جمهور نتواند تمامی وعده های خود را محقق کند. در میانه ی این احول، روحانی همچنان با فشار مواجه است که او را متهم به فروش کشور و تبدیل ایران به یک کشور مستعمره می کنند.

تحریم های جدید دولت ترامپ نیز فضا را برای تندروها جهت زیر سئوال بردن برجام که میراث روحانی است، فراهم کرده است. باوجود آنکه بسیاری از تحریم های اقتصادی در نتیجه برجام برداشته شده، اقتصاد ایران انطور که باید و شاید بهبود نیافته است. در این راستا، بانک های خارجی و کسب و کارها تا حدی نگرانی اقدامات خصمانه دولت ترامپ در قبال ایران هستند. تهران در مقابل ترامپ را متهم به نقض روح برجام و تصمیم به انجام اقئامات متقابلانه کرده است.

تحلیلگران معتقدند روحانی در حذف برخی از محدودیت های اجتماعی و فرهنگ موفق خواهد شد، اما بسیاری در عین حال باور دارند که تندروها با نسیم تغییر در ایران مخالفت خواهند کرد و فشارها بر روحانی را افزایش خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      از مخالفین روحانی در خواست می کنم یا حرفی نزنند ویا با روحانی همصدا شوند چون حتی در این صورت هم سیاستهای روحانی مثل چهار سال اول خواهد بود ومشکلات همچنان برقرار خواهد بود لطفا بهانه دست آقایان ندهید وبرای خدا یا حرف مخالف طبع آنها نزنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج