۵۷۷۷۲۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۵/۱۶


فال روزانه 1396/05/16

فال روزانه دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 16 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما برای اطرافیانتان قابل احترام هستید و افراد زیادی با تفکراتی کاملا متفاوت به سراغ شما می آیند تا از توصیه های عاقلانه تان بهره مند شود، اما باید امسال مواظب باشید با صراحت بیش از حد، حسادت و یا رفتارهای توجیه ناپذیر دیگر آنها را دلسرد و نا امید نکنید. امسال باید در خرج کردن محتاط تر از سال های گذشته باشید و از هزینه های بی مورد و خریدن اشیای لوکس و غیر ضروری خودداری کنید. امسال می توانید با خیال راحت سطح توقع خود از خانواده تان را بالا ببریدف زیرا آنها شما را در این رابطه نا امید نخواهند کرد. روزهای خیلی خوب و خاطره انگیزی را در کنار شخصی که دوست دارید خواهید گذراند. شما درک بهتر و عمیق تری نسبت به هم پیدا کرده اید و برای هم احترام زیادی قائل هستید، اگر هنوز ازدواج نکرده اید شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که به فکر مقدمات این اتفاق مهم زندگیتان باشید. یک سفر به دور دست ها در اواخر امسال برای بیشتر متولدین امروز حتمی خواهد بود. ماه های اسفند، تیر و آذر برایتان اتفاقات خوبی را به همراه خواهند داشت.

فال روزانه 1396/05/16
امروز بالاخره احساس می کنید که دارید پیشرفت می کنید و همین هم باعث شده است با اراده و پشتکاری بیشتر برای به پایان رساندن پروژه هایی که مدت ها در جریان بوده اند تلاش کنید. پس از ساعت ها دقت و تمرکز بالاخره رتوش های نهایی را انجام داده و کار را به اتمام می رسانید. خوشبختانه تلاش هایتان بی نتیجه نخواهند بود و پاداش زحمات خود را دریافت خواهید کرد. مهارت هایتان در حال حاضر در سطح فوق العاده ای قرار دارند و می توانید از احساس رضایتی که وجودتان را فرا گرفته است لذت ببرید. امروز ممکن است در برابر حماقت یک نفر واکنش تندی نشان دهید، اما بهتر است کمی بیشتر دقت کنید، شاید ایراد کار از خودتان باشد!
فال روزانه 1396/05/16
امروز وجود شما پر است از شور و نشاط و سرزندگی، اگر خوش شانس باشید و شریک زندگیتان را یافته باشید این احساسات باعث خواهد شد که روز بسیار زیبا و عاشقانه ای را در کنار هم بگذرانید. اما اگر هنوز مجرد هستید مجبور خواهید بود راه دیگری برای سوزاندن این همه انرژی پیدا کنید. بد نیست با یکی از دوستانتان به پیاده روی بروید و یا در یک ورزش گروهی شرکت کنید. شما در حال حاضر میل زیادی به داشتن روابط اجتماعی احساس می کنید و تنها ماندن اصلا برایتان خوشایند نخواهد بود. شاید در محل کارتان یک درگیری جزئی با یکی از همکارانتان داشته باشید، اجازه ندهید عصبانیت شما کنترل رفتارتان را از شما بگیرد.

فال روزانه 1396/05/16
امروز احساس می کنید که انگیزه لازم برای پیشرفت در کارهایتان را ندارید. نا امید نشوید! حتی اگر افکارتان کمی آشفته هستند و تمرکز روی کارتان برایتان دشوار است، هر پروژه ای که به عهده دارید را آغاز کنید. شاید کارتان در ابتدا طبق میلتان پیش نرود، اما میدان را خالی نکنید، بالاخره تلاش هایتان جواب خواهند داد. برای رسیدن به پاداش شیرینی که انتظارش را دارید باید سخت تلاش کنید و در انجام کارهایتان نظم داشته باشید. شاید برنامه هایی که برای رفتن به سفر داشته اید با مشکلاتی مواجه شوند، اما اجازه ندهید که این موضوع ناراحتتان کند، ممکن است بتوانید برنامه بهتری را جایگزین برنامه ی قبلی خود کنید و این در واقع برای شما یک فرصت باشد.

فال روزانه 1396/05/16

امروز احساس می کنید که انگار دارید همزمان در چند جهت مختلف می دوید. افکارتان آنقدر آشفته اند که احساس می کنید امروز نخواهید توانست هیچ کار مهمی را به انجام برسانید. این حالت شما کاملا طبیعی است، زیرا کارهای نیمه کاره ی بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید. به جای این که تسلیم این وضعیت شوید هر چه سریعتر خودتان را جمع و جور کرده و کنترل اوضاع را در دست بگیرید. اولویت هایتان را تعیین کرده و با برنامه ریزی پیش بروید تا در پایان روز ببینید که تصور اولیه تان کاملا اشتباه بوده است. مخارج پیش بینی نشده ای برایتان پیش خواهند آمد که ثبات اقتصادی این ماهتان را به هم خواهند ریخت، احتیاط کنید.

فال روزانه 1396/05/16

امروز شاید به این فکر بیفتید که تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد کنید، مثلا شاید بخواهید موهایتان را کوتاه کنید، یا رنگشان کنید و یا در سبک لباس پوشیدن خود تغییراتی ایجاد کنید. بیرون آمدن از آن روتین همیشگی برایتان خیلی خوب خواهد بود و حال و هوایتان را به طور قابل توجهی تغییر خواهد داد. یکی از دوستانتان با لبخند مصنوعی اش سعی در مخفی کردن احساسات و مشکلات خود دارد، اما شما خیلی خوب می توانید حدس بزنید که حالش خوب نیست و دلتان می خواهد به دلیل این حالت او پی ببرید. بد نیست اگر بخواهید به دوست خود کمک کنید، اما اگر دیدید خودش تمایلی به صحبت کردن در مورد این موضوع ندارد شما هم دیگر پافشاری نکنید.

فال روزانه 1396/05/16

انرژی امروز باعث شده است تا یک بار دیگر جنبه های مختلف زندگی خود را از نظر بگذرانید. اگر فکر می کنید که کارتان آنقدرها که خودتان فکر می کنید از پسش بر می آیید برایتان چالش به همراه ندارد شاید وقت آن رسیده است که به ایجاد برخی تغییرات فکر کنید. اما پی بردن به این که چه کاری دوست دارید انجام دهید ممکن است برایتان کار دشواری باشد. شما خلاقیت بسیار زیادی در اختیار دارید. اگر در حال حاضر از این استعدادهای خود به خوبی استفاده نمی کنید شاید وقت آن رسیده است که حرفه ای را در پیش بگیرید که به شما اجازه ی پرورش استعدادهایتان را بدهد و با انجام آن حال روحی بهتری پیدا کنید.

فال روزانه 1396/05/16
شما دارید خودتان را برای تغییراتی بزرگ در زندگی خود آماده می کنید. نه این که از کارتان و یا زندگی شخصیتان ناراضی باشید، اما احساس می کنید جای یک چیز بزرگی که خودتان هم دقیقا نمی دانید چیست در زندگیتان خالی است. در برابر موقعیت هایی که در برابرتان قرار می گیرند ذهنی باز داشته باشید و آنها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. شاید جواب خود را در سفر و یا ادامه تحصیل پیدا کنید. اگر از این که خودتان به تنهایی این مسیر را در پیش بگیرید می ترسید دوستی را با خود همراه کنید. شما سعی دارید بهترین رابطه عاطفی ممکن را برای خود و طرف مقابلتان ایجاد کنید، اما حواستان به این موضوع نیست که شاید نیازهای شما و طرف مقابلتان با هم فرق داشته باشند.

فال روزانه 1396/05/16
امروز به احتمال زیاد با شخص جدیدی آشنا خواهید شد که می تواند اثرات جدی و بزرگی روی زندگی شما، به ویژه در زمینه ی حرفه ای، داشته باشد. اگر کندی پیشرفتتان در محل کارتان برای شما نا امید کننده شده است خوشحال باشید. این شخص جدید می تواند راه تازه ای را برای بالا رفتن از پله های ترقی به شما نشان دهد. با وجود سردرگمی هایی که احساس می کنید، باید کارهایتان را طبق روند همیشگی خود انجام دهید. شاید خودتان فعلا دچار تردیدهایی شده باشید، اما در راه درستی قرار دارید. شاید با خودتان فکر کنید که برای پایان دادن به رابطه ای که اثرات منفی زیادی روی زندگیتان گذاشته است آماده اید، اما بیشتر به این موضوع فکر کنید.

فال روزانه 1396/05/16
شما برای چند ماه درگیری های بسیار زیادی داشته اید و زندگی شخصی و حرفه ایتان پر از اتفاقات مختلف بوده است. اگر با وجود این همه اتفاقی که در زندگیتان افتاده اند هنوز هم اوضاع برایتان بهتر نشده است، مطمئن باشید که به زودی این اتفاق خواهد افتاد. ترفیع رتبه به احتمال زیاد همراه با افزایش حقوق در انتظارتان خواهد بود. جای هیچ گونه تعجبی هم نیست. شما مدت ها برای آن برنامه ریزی و تلاش کرده اید و حالا حقتان است آنچه می خواهید را به دست بیاورید. در صورتی که برنامه های خودتان و اطرافیانتان با هم تداخل دارند و به مشکل برخورده اید نگران نباشید، با صحبت کردن مشکلتان به راحتی حل خواهد شد.

فال روزانه 1396/05/16

امروز چشم و گوشتان را خوب باز کنید، زیرا از جاهایی که اصلا انتظارش را ندارید فرصت های جدیدی برایتان پیش خواهند آمد. شما خودتان را برای برخی تغییرات در زندگی شخصی یا حرفه ای خود آماده کرده اید. این که چه راهی را در پیش بگیرید کاملاً به خودتان بستگی دارد. این که خودتان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خیلی خوب است، اما به این شرط که جلوی پیشرفتتان را نگیرد. شما در حال حاضر و تحت شرایط موجود با بحران اعتماد به نفس مواجه هستید. متأسفانه نمی توانید برای رهایی از این وضعیت روی کمک دیگران حساب باز کنید، زیرا آنها به احتمال زیاد فقط حالتان را بدتر خواهند کرد، فقط خودتان می توانید در این شرایط به خود کمک کنید.

فال روزانه 1396/05/16
شاید در حال حاضر پولی بیشتر از حد نیازتان در دست داشته باشید، به جای خرج کردن آن برای چیزهای بیهوده ای که هیچ نیازی به آنها ندارید، این پول را به طور عاقلانه ای مصرف کرده و یا روی چیز با ارزشی سرمایه گذاری کنید. به نفعتان است که لذت های زودگذر را برای رسیدن به منافع اقتصادی بزرگ در آینده کنار بگذارید. شاید رفتارتان به نظر دیگران کمی عجیب و بی حساب و کتاب باشد، اما خودتان خوب می دانید که چکار دارید می کنید. امروز بعدازظهر روابط اجتماعی، دوستانه و عاطفیتان به خوبی پیش خواهند رفت. اگر می توانید با عزیزانتان دور هم جمع شوید و از انرژی مثبتی که می توانید با بودن در کنار آنها به دست بیاورید بهره مند شوید.

فال روزانه 1396/05/16

امروز برای شما روز جالبی خواهد بود، به این شرط که چشم هایتان را خوب باز کنید و فرصت هایی که برایتان پیش می آیند را از دست ندهید. از پذیرفتن چالش های تازه وحشت نداشته باشید. حتی اگر نسبت به توانایی های خود تردید دارید هم فرصت مورد آزمایش قرار دادن آنها را از دست ندهید. اگر دیگران فکر می کنند که شما می توانید در این چالش موفق باشید خودتان هم باید این فرصت را به خودتان بدهید. افرادی در اطرافتان خواهند بود که ممکن است به دوستان جدیدتان تبدیل شوند، اگر می خواهید تأثیر خوبی روی آنها داشته باشید لبخند زدن را فراموش نکنید. برای فرار از فشارهایی که در حال حاضر رویتان وجود دارند در عالم خیال و رویا فرو نروید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج