۵۷۷۸۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

سوپراستار به روزهای اوج خود باز می گردد؟

محمدرضا گلزار که مدتي در خارج از ايران به‌سر مي‌برد و اين حضور با حاشيه‌هايي همراه بود، اخيرا مجددا به کشور بازگشته است.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا گلزار که مدتي در خارج از ايران به‌سر مي‌برد و اين حضور با حاشيه‌هايي همراه بود، اخيرا مجددا به کشور بازگشته است.

حضور محمدرضا گلزار، بازيگر خبرساز سينماي ايران در خارج از کشور، حواشي زيادي را براي وي در شبکه‌هاي اجتماعي به‌دنبال داشت. در اين مدت، عکس‌هاي او در کنسرت‌ها مختلف منتشر مي‌شد؛ به‌شکلي که عده‌اي تصور مي‌کردند با اين عکس‌ها او ديگر قصد بازگشت به کشور يا حداقل حضور در سينما را ندارد.

حتي در ميان اين حواشي، شايعاتي مبني بر ممنوع‌الورودي وي نيز منتشر شد اما اخيرا اين بازيگر پرحاشيه سينماي ايران را در يکي از کافه‌هاي شهر تهران مشاهده شده و شنيده ها حاکي از آن است که او دو سه هفته‌اي است که به کشور بازگشته است.

محمدرضا گلزار، گيتاريست گروه موسيقي آريان، کارش را در سينما با «سام و نرگس» ايرج قادري آغاز کرد و پس از آن تا مدت‌ها پول‌سازترين بازيگر سينماي ايران محسوب مي‌شد؛ تا جايي که حضورش در يک فيلم، فروش چند صد ميليون توماني آن را تضمين مي‌کرد.البته بازيگري که به واسطه چهره‌اش پا به عرصه سينما گذاشته بود، حواشي خاص خودش را هم به‌دنبال داشت.

سوپراستار به روزهای اوج خود باز می گردد؟

گفته مي‌شد او براي بازي چند دقيقه‌اي در فيلم «دموکراسي تو روز روشن» ۹۰ ميليون تومان در آن زمان دريافت کرده و در يک مورد نيز سخن از قرارداد يک ميليارد توماني او براي چند پروژه به‌ميان آمد. البته دستمزد‌هاي نجومي تنها يک پاي حاشيه‌هاي گلزار بود.

علاوه بر اين، او يک روز در تيم واليبال هنرمندان حاضر مي‌شد، يک روز سرپرست يک تيم واليبال حرفه‌اي مي‌شد، گاهي بحث ممنوع‌الکاري او مطرح مي‌شد و گاهي هم خبرهاي غيرموثقي مبني بر ديدارش با برخي شخصيت‌هاي سياسي انتشار مي‌يافت، زماني در نقش روحانيت ظاهر مي‌شد روز ديگر عکسش در کنار بازيگر خوش‌چهره ديگري روي جلد روزنامه‌هاي زرد بود و....محمدرضا گلزار در يک دهه گذشته، در ۲۱ فيلم سينمايي بازي کرد و براي اغلب‌شان سودهاي سرشاري داشت اما در يکي دو پروژه آخر ستاره اقبال او که نشانه اوج‌گيري استقبال مخاطب از چشم‌رنگي‌ها بود، رو به افول نهاد و گلزار ديگر آن پسر محبوب گيشه نبود.

حالا ديگر خيلي از تهيه‌کنندگاني که روزي آرزوي‌شان بود، گيتاريست سابق گروه «آريان» يک سکانس در فيلمشان بازي کند، داد سخن برآورده که «ما از اول هم مي‌دانستيم که اين بازيگران غيرحرفه‌اي رفتني هستند»!در هر صورت، بايد محمدرضا گلزار را يکي از سوپراستار‌هاي دهه اخير سينماي ايران دانست که جوان‌ها براي ديدنش روي پرده سينما صف مي‌کشيدند؛ سوپراستارهايي که اين روزها ديگر از آن‌ها نشاني نيست.

بايد ديد آيا گلزار پس از شکست‌هاي اخيرش مي‌تواند دوباره به روز‌هاي طلايي خود بازگردد؟ البته پاسخ به اين پرسش، مستلزم پاسخ به پرسش ديگري است: آيا گلزار با شرايط گذشته، فرصت ادامه فعاليت در سينماي ايران را به‌دست خواهد آورد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستاره

      هر کی یک دورانی داره

    • بدون نام

      حق دارند پول گران میخواهند مگر مسئولین قدر هنرمندان گذشته را میدانند که الان خیلی از آنها حتی پولبیمه خود را جهت درمانشان ندارند پس این نسل حق دارد

    • مرتضی جعفری پور

      نه

    • حدیث

      سو‍پراستار؟؟؟؟؟...کارمون بکجا رسیده ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج