۵۷۷۹۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترامپ از چین و روسیه قدردانی کرد

سارا سندرز، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید اظهار داشت، دونالد ترامپ از تلاش‌های چین و روسیه برای تصویب تحریم جدید شورای امنیت سازمان ملل علیه کره شمالی قدردانی کرده است.

خبرگزاری ایسنا: سارا سندرز، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید اظهار داشت، دونالد ترامپ از تلاش‌های چین و روسیه برای تصویب تحریم جدید شورای امنیت سازمان ملل علیه کره شمالی قدردانی کرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد؛ سارا سندرز، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پی تصویب شدن تحریم‌های جدید شورای امنیت سازمان ملل علیه کره شمالی اقدام به تشکر از چین و روسیه به سبب حمایتشان از تحریم‌ها کرده است.

سندرز گفت: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اقدام شورای امنیت سازمان ملل در تصویب قطعنامه جدیدی که تحریم‌ها علیه کره شمالی را در پاسخ به آزمایش‌های موشکی اخیر این کشور افزایش می‌دهد، تحسین می‌کند. همچنین رئیس‌جمهور آمریکا قدردان همکاری چین و روسیه در عملی کردن تصویب این قطعنامه است. او به همکاری با هم‌پیمانان و شرکا برای افزایش فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی علیه کره شمالی به منظور پایان دادن به رفتارهای تهدیدآمیز و بی ثبات کننده این کشور ادامه خواهد داد.

روز شنبه شورای امنیت سازمان ملل اقدام به تصویب قطعنامه‌ای برای تشدید تحریم‌ها علیه کره شمالی کرده و به موجب آن واردات ذغال سنگ، آهن و سنگ آهن، سرب و محصولات دریایی را از سوی این کشور ممنوع اعلام کرد.

همچنین در چارچوب این تحریم‌ها اعضای سازمان ملل نمی‌توانند دست به پروژه‌های مشترک یا تاسیس نهادهای همکاری با افراد و نهادهای کره شمالی و افزایش تعداد کارگران کره شمالی در پروژه‌های فعال در خاک کشورشان بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج