جاباما
۵۷۷۹۵۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انگری بردز ۲ با آپدیت جدید از راه می‌رسد

Rovio شرکت سازنده این بازی نیز برای جذاب‌تر شدن هرچه بیشتر مراسم تولد این عنوان، قابلیت جدیدی به نام کلن‌ یا قبیله‌ را برای کاربران عرضه کرده است. این به آن معنا است که از این به بعد می‌توانید در قالب گروه‌های تیمی متشکل از دوستان یا حتی افراد غریبه برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

وب سایت نقدستان - شهروز چرکچی: رویو در به روزرسانی جدید انگری بردز ۲، امکان تشکیل گروه‌های تیمی را برای گیمرهای این عنوان فراهم کرده است.

انگری بردز 2 با آپدیت جدید از راه می‌رسد

فرانچایز انگری بردز از چنان محبوبیت و جذابیتی برخوردار است که در پرتو بازی ویدئویی موبایلی آن، مجموعه‌ای از محتویات چندرسانه‌ای شامل یک فیلم کامل نیز با الگوبرداری از آن تولید شده است. این در حالی است که همچنان سرشناس‌ترین عنوان در دنیای انگری بردز، بازی Angry Birds ۲ است که حالا دومین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد.

Rovio شرکت سازنده این بازی نیز برای جذاب‌تر شدن هرچه بیشتر مراسم تولد این عنوان، قابلیت جدیدی به نام کلن‌ یا قبیله‌ را برای کاربران عرضه کرده است. این به آن معنا است که از این به بعد می‌توانید در قالب گروه‌های تیمی متشکل از دوستان یا حتی افراد غریبه برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید. نکته قابل توجه اینکه اعضای هر کلن می‌‌توانند در محیط داخل بازی با هم مکالمه داشته باشند.

قبایل، چالش‌های مختلفی را پیش رو خواهند داشت. این در حالی است که در حال حاضر اگر یکی از اعضای کلن با موفقیت به اهداف از پیش تعیین شده برسد، امتیازها و پاداش‌ها به همه افراد تعلق خواهد گرفت. رویو هنوز توضیحات بیشتری در خصوص چالش‌های دیگر منتشر نکرده اما به‌نظر می‌رسد حجم زیادی از چالش‌ها به کشتن تعداد مشخصی از خوک‌ها یا نابود کردن مقادیر مشخصی از اشیا ارتباط خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج