جاباما
۵۷۸۴۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

محمدعلی سجادی سراغ «سیابش» می‌رود

محمدعلی سجادی قصد دارد در صورت ایجاد شرایط مناسب، در زمستان سال جاری نمایش «سیابش» را بر اساس اسطوره سیاوش روی صحنه ببرد.

خبرگزاری مهر: محمدعلی سجادی قصد دارد در صورت ایجاد شرایط مناسب، در زمستان سال جاری نمایش «سیابش» را بر اساس اسطوره سیاوش روی صحنه ببرد.

محمدعلی سجادی که چندی پیش نمایش «بوف نه چندان کور» را بر اساس «بوف کور» صادق هدایت در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد درباره احتمال اجرای مجدد این اثر در سالن های دیگر تئاتر به خبرنگار مهر گفت: طبیعتا دلم می خواهد که اجرای نمایش «بوف نه چندان کور» ادامه داشته باشد ولی هنوز تصمیمی برای این امر نگرفته ام زیرا بازیگران نمایش درگیر پروژه های دیگری هستند.
محمدعلی سجادی سراغ «سیابش» می‌رود

وی درباره اینکه آیا تمایلی به اجرای «بوف نه چندان کور» در شهرهای دیگر کشور دارد، اظهار کرد: چند شهر برای اجرای این نمایش با من صحبت کرده اند و من از اجرای تئاتر در شهرستان ها استقبال می کنم و دوست دارم که این کار را انجام دهم و اگر شرایط فراهم شود قطعا در شهرهای دیگر هم «بوف نه چندان کور» را اجرا خواهیم کرد.

سجادی درباره اینکه آیا کار جدیدی را برای اجرا در تئاتر مدنظر دارد یا نه، یادآور شد: سال گذشته متنی را با عنوان «سیابش» بر اساس اسطوره سیاوش نوشتم و این کار آماده است. خیلی دوست دارم در صورت ایجاد شرایط مناسب، نمایش «سیابش» را به صحنه ببرم.

وی در پایان گفت: امیدوارم شرایط فراهم شود تا بتوانم در زمستان سال جاری نمایش «سیابش» را که اثری ۲ نفره است در یکی از سالن های تئاتری روی صحنه ببرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج