۵۷۹۰۳۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

فرجام پرونده طلبکاری که کشته شد

مرد جوانی که به هواخواهی از برادرش، دوست او را با چاقو به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم از قصاص گریخت.

روزنامه ایران: مرد جوانی که به هواخواهی از برادرش، دوست او را با چاقو به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم از قصاص گریخت.
در این واقعه خونین که حدود ۱۰ سال قبل رخ داد، پسرجوانی با چاقو کشته شد.
در تحقیقات مقدماتی مشخص شد حمید -مقتول- درپی درگیری با دو برادر به نام‌های «فرهاد» و «مهرداد»مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته است اما عاملان جنایت متواری شده بودند.با شروع تحقیقات پلیسی، کارآگاهان در زمانی کوتاه مخفیگاه عاملان جنایت را شناسایی و آنها را دستگیر کردند. در بازجویی از دو برادر مشخص شد عامل این جنایت «فرهاد» برادر بزرگتر است. او به بازپرس گفت: آن روز عصر در خانه بودم که حمید جلوی در آمد. وقتی در را بازکردم گفت با برادرم کار دارد.
وقتی داخل آمدم و مهرداد را صدا کردم و دلیل حضوراو را پرسیدم گفت بدهکار است و پول خواست. با شنیدن این حرف خودم جلوی در رفتم و از حمید خواستم هر حرفی دارد به من بزند.حتی گفتم مهرداد خانه نیست که او ناگهان به برادرم فحاشی کرد. بعد هم مهرداد از خانه بیرون دوید و با چاقو به جان حمید افتاد. من آنها را از هم جدا کردم و مجروح شدم با این حال توانستم برادرم را به داخل خانه بفرستم. اما بعد از آن یک لحظه از کوره در درفتم و یک ضربه چاقو به حمید زدم که به گردنش خورد و روی زمین افتاد.

با این اعترافات کیفرخواست متهم به اتهام قتل عمد برای رسیدگی به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قضات این شعبه متهم را به قصاص محکوم کردند. این حکم در شعبه ۷ دیوان عالی کشور تأیید شد اما اولیای دم رضایت دادند و پرونده برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم به شعبه چهارم دادگاه کیفری به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور قاضی «کیخا» فرستاده شد. بدین‌ترتیب متهم با احتساب سال‌های حبس به ۱۰ سال زندان محکوم شد که قراراست بزودی آزاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره بفرستیدبیرون تا یکی دیگه رو بکشه!!!! لااقل بیست سال حبس باید بدید ی کم ازکشورهای موفق درزمینه کاهش جنایت الگوبرداری کنید بدنیست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج