۵۷۹۳۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

داورزنی: بازیکنان در خدمت تیم ملی باشند

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: از بازیکنان انتظار داریم که در خدمت تیم ملی باشند و خواسته های کادر فنی را به درستی در زمین پیاده کنند.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران خود را برای حضور شایسته در سومین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی مصر برگزار می شود، آماده می‌کند.

تمرینات این تیم پس از بازگشت از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه در سالن فدراسیون والیبال شروع شده است.

محمدرضا داورزنی، سرپرست فدراسیون والیبال ظهر امروز (چهارشنبه) به صورت سرزده به این اردو رفت و بازیکنان و کادر فنی درباره آخرین شرایط آماده‌سازی تیم برای رقابت‌های قهرمانی جهان گفت‌وگو کرد.

وی در جمع ملی پوشان تاکید کرد: اگر بازیکنان در اندیشه عملکرد مناسب تیمی باشند، ناخودآگاه عملکرد خودشان نیز در تیم بهتر می شود و در نتیجه عالی ترین نمایش را خواهید داشت و بازیکنان و کادر فنی از نتایج به دست آمده رضایت خواهند داشت.

داورزنی با یادآوری اینکه عملکرد مناسب تیمی رضایت مردم و انتظارات افکار عمومی را نیز پاسخ می دهد، گفت: بنابر این از بازیکنان انتظار داریم که در خدمت تیم ملی باشند و خواسته های کادر فنی را به درستی در زمین پیاده کنند.

سرپرست فدراسیون والیبال تاکید کرد: من یقین دارم که شما می توانید در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی قاهره برگزار می شود، جزو تیم های برتر باشید و انتظارات مردم را نیز برآورده کنید.

وی در ادامه به ملی پوشان تاکید کرد: تمرینات را به صورت جدی و بر اساس خواسته کادر فنی پیگیری کنید تا هم به آمادگی لازم دست یابید و هم از مصدومیت های ناخواسته دور بمانید.

جواد کریمی، رسول آقچه‌لی، فردین قلعه‌وند، اسماعیل مسافر، حمید حمودی، رحمان تقی‌زاده، مهرداد شیبانی‌مهر، سلیم چپرلی، سهند الله‌وردیان، امین اسماعیل‌نژاد، سعید جواهری‌توانا، علی‌اصغر مجرد، محمد دلیری، امیر خداپرستی، جابر اسماعیل‌پور و اسماعیل طالبی بازیکنان تیم زیر ۲۳ سال مردان ایران در این اردو هستند.

امیر مهدی نفر به عنوان سرپرست، خوان سیچلو (سرمربی)، محمدرضا تندروان، علی فتاحی و محمدرضا دامغانی (مربیان)، محمدهادی قاسمی (بدنساز)، محمد ابارشی (پزشک) و رامین تاج‌الدینی به عنوان آنالیزور ملی‌پوشان را در این اردو همراهی می‌کنند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۳ سال جهان از ۲۷ مرداد تا ۴ شهریور ماه در قاهره مصر برگزار خواهد شد و ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های الجزایر، چین، آرژانتین، روسیه و ترکیه هم‌گروه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج