جاباما
۵۸۰۸۸۶
۹ نظر
۵۱۲۸
۹ نظر
۵۱۲۸
پ

خانم‌های ایرانی، این خودرو‌ها را سوار شوند

اگر خانم ها تا همین ۱۰ سال پیش باید تمام تلاش شان را برای گرفتن کلاچ و جا زدن دنده پیکان به کار می بستند، اوضاع حالا تغییر کرده است. حتی دیگر لازم نیست با پراید ضعیف و نازک نارنجی سر و کله بزنند.

روزنامه تماشاگران امروز - سیما محسنی: اگر خانم ها تا همین ۱۰ سال پیش باید تمام تلاش شان را برای گرفتن کلاچ و جا زدن دنده پیکان به کار می بستند، اوضاع حالا تغییر کرده است. حتی دیگر لازم نیست با پراید ضعیف و نازک نارنجی سر و کله بزنند.
کافی است همت کنید و فهرستی بنویسید از خودروهای جدیدی که می توانند تمام خواسته های یک راننده خانم را برآورده کنند. به نظر ما MVM ۱۱۰s، برلیانس H۳۲۰، رنو ساندرو و هیوندای i۱۰ در حال حاضر گزینه هایی هستند که از همه نظر به بقیه رقبا برتری دارند. اگرچه شما می توانید همچنان گزینه ای مثل تیبا ۲ را به عنوان یک انتخاب ارزان در فهرست بگذارید یا به عنوان گزینه ای قابل اعتماد نیم نگاهی به پژو ۲۰۶ بیندازید و در نهایت کیا پیکانتو را به عنوان لوکس ترین انتخاب جلوی دست بگذارید.

۱. MVM ۱۱۰s؛ بهترین از نظر قیمت
خانم‌های ایرانی، این خودرو‌ها را سوار شوند

یکی از نقاط ضعف بزرگ MVM ۱۱۰s ایمنی پایین آن بود؛ مدل جدید که از نو طراحی شده، به دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو مجهز است و سیستم های ترمز ABS و EBD دارد. از نظر تجهیزات جانبی، MVM ۱۱۰s با دو تیپ Luxury و Comfortable عرضه می شود. قفل مرکزی با ریموت سیستم پخش MP۳ با پورت USB و بلندگوی استریو، شیشه بالابر برقی برای چهار در، فرمان هیدرولیک، بدنه و درب های تقویت شده زیرپایی، چراغ رانندگی در روز، نمایشگر مصرف سوخت لحظه ای و صفحه کیلومترشمار دیجیتالی امکاناتی هستند که در هر دو نسخه به طور استاندارد وجود دارند اما در تیپ Luxury امکاناتی مانند آینه های جانبی برقی، سنسور پارک، رینگ آلومینیومی، گرمکن شیشه عقب و برف پاک کن شیشه عقب نیز به تجهیزات فوق اضافه می شود.

قیمت: بین 29 تا 34 میلیون

2. برلیانس H320؛ بهترین از نظر طراحی جدید
خانم‌های ایرانی، این خودرو‌ها را سوار شوند

برلیانس H۳۲۰ یکی از جوان پسندترین هاچ بک های کشورمان است که طراحی اسپرت و در عین حال ظریفی دارد. طراحان برلیانس موقع ساخت آن کاملا تحت تاثیر BMW سری یک بوده اند. این خودرو به پیشرانه چهار سیلندر با آرایش خطی به حجم ۱۴۹۸ سی سی مجهز شده که دارای حداکثر قدرت خروجی ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر است. گیربکس نرم و نسبتا هوشمند چهار سرعته تیپ ترونیک برلیانس H۳۲۰ به خوبی از توان ۱۰۳ اسب بخاری موتور ماشین استفاده می کند.

باید توجه داشت که با شتاب اولیه ۱۱.۹ ثانیه ای H۳۲۰ خودرو تند و تیزی نیست اما با توجه به وزن ۱۳۷۰ کیلوگرمی و قدرت ۱۰۳ اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک عملکردی قابل ق۵بول و رضایتبخش دارد. در بخش امکانات رفاهی شاهد امکانات و تجهیزات مناسبی هست که از جمله آنها می توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک قدرتمند، سانروف، سیستم صوتی چند منظوره با هشت عدد بلندگو، آینه های برقی، صندلی های نرم و راحت و قابل تنظیم در جهت های مختلف و ... اشاره کرد که در بخش امکانات، از رقیبی مثل رنو ساندرو کاملا یک سر و گردن بالاتر است.

قیمت: 46 تا 54 میلیون تومان

3. هیوندای i10؛ بهترین از نظر مد روز بودن
خانم‌های ایرانی، این خودرو‌ها را سوار شوند

خودرویی است که در همین کشور خودمان مونتاژ می شود. عنوان کوچک ترین عضو خانواده هیوندای را به دوش می کشد. در بازارهای جهانی هیوندای i۱۰ با دو پیشرانه سه سیلندری یک لیتری با ۶۵ اسب بخار قدرت و چهار سیلندر ۱.۳ لیتری با ۸۶ اسب بخار قدرت، عرضه می شود اما مدل مخصوص ایران، پیشرانه ۱.۲ لیتری دارد که با توجه به وزن ۹۴۱ کیلوگرمی خودرو عملکرد بهتری از خود نشان می دهد.

شتاب صفر تا ۱۰۰ آن عدد ۱۲.۳ ثانیه است. اگر i۱۰ را با گیربگس پنج سرعته اتومات خریداری کنید، شتاب صفر تا ۱۰۰ آن روی عدد ۱۴ ثانیه می ایستد. بهتر است بدانید قدرت گیربکس پنج سرعته اتومات خریداری کنید، شتاب صفر تا ۱۰۰ آن روی عدد ۱۴ ثانیه می ایستد. بهتر است بدانید قدرت مانور فرمان این خودرو پایین است و این باعث می شود شما در دور زدن ها دچار مشکل شوید. در عوض فضای داخلی این خودرو بسیار راحت و زیبا طراحی شده و حتی برخی ها آن را بهتر از سایر رقبا مانند میتسوبیشی میراژ، نیسان Micra، سوزوکی آلتو می دانند. با این حال کیفیت متریال استفاده شده در ساخت این حوزه هرگز به پای کیا پیکانتو نمی رسد.

قیمت: حدود 72 میلیون تومان

۴. رنو ساندرو؛ بهترین از نظر طراحی با اصالت
خانم‌های ایرانی، این خودرو‌ها را سوار شوند

سانردو از نظر طراحی، محصولی قدیمی و از مد افتاده است که حتی می توان با کلمه بی رحمانه زشت توصیفش کرد اما در حالی که همین حرف ها را درباره برادر بزرگ ترش یعنی تندر 90 استفاده کردیم و نشان داد که بی نهایت خودرویی خوب و قابل اعتماد است. ساندرو نسبت به تندر 90 پیشرفت های واضحی دارد. نمونه تولید شده در ایران به موتور 1.6 لیتری با توان خروجی معادل 105 اسب بخار مجهز است. سیستم انتقال نیروی این خودرو مشتمل بر یک جعبه دنده پنج سرعته دستی و همچنین یک جعبه دنده چهار سرعته خودکار است. این خودرو به لحاظ ایمنی توانسته سه ستاره از مؤسسه ایمنی EURONCAP بگیرد. دقیقا همان چیزی که تندر 90 داشت.

قیمت: بین ۴۳ تا ۵۲ میلیون تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرخنده

      این جارو برقیا به درد همونی میخوره که این متنو نوشته
      چی فکر کردید در مورد زنها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!من یه زنم راننده ترانزیتم 30 سالمم بیشتر نیست

      پاسخ ها

      • علیرضا

        خخخخخخ

      • بدون نام

        شوخی نکن.

    • بدون نام

      داداش اون mvm 1105 نیست. mvm 110s درسته

    • دختربابام

      اینا که قوطی کبریته.اینا رو به خانمها پیشنهاد میدید؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از سرتون هم زیادیه

    • مرد

      به نظر من خانومها نباید رانندگی کنند چون پشت فرمون استرس دارند و شهر را به گند کشیدند

      پاسخ ها

      • علیرضا

        دقیقا

      • بدون نام

        موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج