۵۸۱۱۷۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بازگشت دکتر بانمک به دنیای دایناسورها

جف گولد بلام هنرپیشه قدیمی و معروف مرد آمریکایی که هر دو قسمت اول و دوم سری فیلم های حادثه ای و خیالی «ژوراسیک پارک» در دهه ۱۹۹۰ حاضر بود در «دنیای ژوراسیک ۲» و به واقع قسمت پنجم از این مجموعه رویت خواهد شد .

روزنامه بانی فیلم: جف گولد بلام هنرپیشه قدیمی و معروف مرد آمریکایی که هر دو قسمت اول و دوم سری فیلم های حادثه ای و خیالی «ژوراسیک پارک» در دهه ۱۹۹۰ حاضر بود و در موفقیت عظیم مالی آن ها شراکت کرد، پس از غیبت در قسمت سوم از آن مجموعه و سپس عدم حضور در بازسازی و مرور کل آن سه قسمت در فیلمی به نام «دنیای ژوراسیک» به سال ۲۰۱۵، ابتدای تابستان سال آینده و اگر دقیق تر بخواهید از روز ۳ تیر ماه ۱۳۹۷ در «دنیای ژوراسیک ۲» و به واقع قسمت پنجم از این مجموعه رویت خواهد شد و نقش معروف خود به نام دکتر ایان مالکوم را که یک پروفسور ریاضی است، در مصاف با دایناسورهای بیرحم و مهاجم تکرار خواهد کرد. وی در مصاحبه ای به همین مناسبت به هفته نامه اینترتین منت ویکلی گفت: مالکوم یک مرد با نمک و در عین حال بسیار دانشمند است و چه چیزی بهتر از ایفای مجدد نقش او؟
بازگشت دکتر بانمک به دنیای دایناسورها

شایان ذکر است که گولد بلام که اوج مطرح بودنش در دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ بود، در دو دهه اخیر از بام سینما دور مانده و مقداری هم کم کار شده و دیگر مثل آن سالها در فیلم های متعددی شرکت نمی جوید و همین مسئله بازگشت او به ژوراسیک ها را به مسئله ای مهمتر تبدیل می کند. گولد بلام به آن سالهای رونق کارش حتی در فیلم هایی کلاسیک مثل بازسازی «مگس» ساخته دیوید کرانن برگ کانادایی در سال ۱۹۸۶ شرکت جست اما هر چه سالها بیشتر سپری شدند وی نیز با تحولات روز همسو نشد. بر این اساس پولسازی قاعدتاً هنگفت پنجمین فیلم ژوراسیک طی یک ربع قرن اخیر و اکران آن در سال آینده می تواند عامل احیای آشکار او باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج