اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۱۲۲۱
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

وزير پیشنهادی و دغدغه خاص جامعه فرهنگيان

جامعه فرهنگیان از وزیری که برای آموزش و پرورش کشور معرفی شده راضی نیست. محمد بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادی، انتظارات را برآورده نمی کند و فرهنگیان منتظر معرفی گزینه نیرومندتری بودند.

مهدی بهلولی در روزنامه قانون نوشت: جامعه فرهنگیان از وزیری که برای آموزش و پرورش کشور معرفی شده راضی نیست. محمد بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادی، انتظارات را برآورده نمی کند و فرهنگیان منتظر معرفی گزینه نیرومندتری بودند.
به عملکرد این شخص چند انتقاد مهم وارد است. زمانی که ایشان معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم بود چندان قوی ظاهر نشد که البته آن زمان با توجه به فضای دولت و شرایط پیش از برجام، فرهنگیان چندان انتظاری نداشتند.
اما حالا ما وزیری می‌خواهیم که در سطح ملی شناخته شده‌تر باشد تا قادر به اثرگذاری لازم بر هیات دولت و تعامل با دیگر مراکز قدرت باشد و بتواند مطالبات و منافع فرهنگیان را آن‌گونه که ضرورت دارد تامین کند. وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای آموزش و پرورش، زمانی که قائم مقام هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان بود، نظارت لازم را بر عملکرد شهاب الدین غندالی، مدیرعامل این صندوق نداشت.آ
ن زمان حدودا ۳۰ تا ۴۰ نفر از فعالان صنفی آموزش و پرورش با مدیرعامل صندوق جلسه گذاشتیم و ایشان وقتي نیم ساعت صحبت کرد و گزارش ارائه داد، کاملا مشخص بود حیف و میل زیادی صورت گرفته است. پیشنهاد دادیم که یک شرکت بازرسی صندوق را بررسی کند اما نه آن زمان و نه سه سال بعد از آن، مديرعامل زیر بار این موضوع نرفت و بطحایی نیز این عزم و اراده را نداشت که وی را تحت فشار قرار دهد و حقیقت ماجرا را عنوان کند. انگار که ایشان می خواستند این موضوع به سکوت بگذرد!

جامعه فرهنگیان این شخص را مدافع جدی برای منافع فرهنگیان و آموزش و پرورش نمی‌داند. ایشان شخصیتی متوسط است و دغدغه آموزش و پرورش ندارد. افرادی هم که حمایت می‌کنند، برخي تشکل‌های سیاسی فرهنگیان هستند، که البته بیشتر می توان آن‌ها را تشکل‌های پستی نامید. اين در حالي است كه هزار و يك مشكل در وزارتخانه آموزش و پرورش، وزيري مقتدر با عملكردي قابل دفاع مي خواهد تا بتواند دلگرمي براي فرهنگيان باشد كه شايد روزي مشكلات‌شان بر طرف شود.

بايد مسئولان توجه كنند كه آموزش و پرورش مهم‌ترين وزارتخانه در پرورش نسل هاي بعدي جامعه است و نبايد تصدي آن را به افرادي داد كه با عملكردي متوسط، منجر به خدشه دار شدن آينده نظام آموزشي كشور شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشالله که رای نیاره

    • بدون نام

      آقا من یک فرهنگی با ۲۷سال سابقه اعلام میکنم از نظر ما فرهنگیان آموزش و پرورش سالهاست که رو به افول گذارده شده و هر سال هم بدتر از سال قبل شده و برای ما دیگر فرقی نمیکند که کی وزیر میشه فقط جهت تذکر هزار باره میگوییم با این وضعیت اسف بار خدا به داد بچه ها و آینده این مملکت برسه. والسلام

    • بدون نام

      ۱۸ سال تحصیلات کردم و ۲۲ سال سابقه کار در آموزش و پرورش دارم ( جمعا ۴۰ سال) تفریح و مسافرت و زندگی لوکس پیشکش !!! اکنون حتی هزینه عصب کشی و ترمیم یک دندان را ندارم . . .

    • امیر

      از قدیم گفتند سالی که نکوست از بهارش پیداست ما که خیری از وزیر ندیدیم از معاونش که وایلا. در ثانی هر کس به اندازه پولش آش می خوره ما وقتی عمدا این آقایان کاری می کنند که ما همیشه گرسنه و دست به دامن آنها باشیم باید کاری کنیم که مملکت رو به پسرفت باشد

    • بدون نام

      اگه اولین کار این وزیر آزاد کردن نماینده فرهنگیان از زندان باشه میشه به وی دل بست و گرنه هیچ خبری نیست

    • بدون نام

      افسوس که دولت هیچ اهتمامی به حل مشکل فرهنگیان و دانش آموزان و همچنین معضل آب در کشور نداره

    • بدون نام

      مشکل اصلی اینه که حاکمیت یکبار بیاد رسما اعلام کنه «آموزش» اولویت چندم در کشور است.اینجوری تا حد زیادی تکلیف روشن میشه.

    • هشترودی

      با سلام، روحانی خودش به عمد فردی سست عنصر و بی کفایت در رأس آ.پ قرار میدهد که مطالبات معلمان را پیگیری نکند.به عبارتی زیاد موی دماغ نشود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج