۵۸۱۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دیدار فرمانده نیروی انتظامی با حسن روحانی

فرمانده نیروی انتظامی همراه با معاونان خود با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دیدار و گفتگو کرد .

واحد مرکزی خبر: فرمانده نیروی انتظامی همراه با معاونان خود با حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب دیدار و گفتگو کرد .

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: درباره مهمترین حوزه های چالشی نیروی انتظامی از جمله مبارزه با مواد مخدر ، مرز و مرزبانی و حوزه راهنمایی و رانندگی به رئیس جمهور منتخب گزارش دادیم .

وی افزود: در همه این حوزه ها پیشرفتهای خوبی داریم اما کارهای زیادی هم باقی مانده که انجام دادن آنها نیازمند سرمایه گذاری است .

احمدی مقدم گفت: در این دیدار همچنین مسائل اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی بحث شد و آخرین وضع به استحضار رئیس جمهور منتخب رسید که آقای روحانی نیز دیدگاههای خوبی در این باره مطرح کرد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: در این دیدار بر حقوق شهروندی،‌ امنیت حریم خصوصی و اقتدار همراه با محبوبیت در نیروی انتظامی تاکید شد.

احمدی مقدم ادامه داد: با دید وسیع، اطلاعات دینی و مدیریتی و امنیتی که رئیس جمهور منتخب دارد امیدواریم دولت ایشان برای نیروی انتظامی فرصت مناسب فراهم کند تا این نیرو بتواند در حوزه نظم، امنیت و آرامش ، خدمات بهتری به مردم عرضه کند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج