۵۸۱۵۹۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خداحافظی روحانی با سومین بانوی کابینه یازدهم

رییس‌جمهور امروز (یکشنبه) با تقدیر از از زحمات «زهرا احمدی‌پور» در سازمان "پیچیده‌" میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ابراز امیدواری کرد رییس جدید این سازمان بتواند این‌ بارِ سنگین را به مقصد برساند.

خبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهور امروز (یکشنبه) با تقدیر از از زحمات «زهرا احمدی‌پور» در سازمان "پیچیده‌" میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ابراز امیدواری کرد رییس جدید این سازمان بتواند این‌ بارِ سنگین را به مقصد برساند.
حسن روحانی در جلسه‌ی امروز هیأت دولت از تلاش‌های زهرا احمدی‌پور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تقدیر کرد و گفت: خانم احمدی‌پور در این سازمان پیچیده که هم گردشگری است، هم میراث فرهنگی و هم صنایع دستی، زحمات زیادی کشیدند. کارِ سنگین و بزرگی است. در مدت مسؤولیت کار را با تلاش وافر و به خوبی انجام دادند.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله امیدواریم از وجود ایشان (زهرا احمدی‌پور) در دولت دوازدهم استفاده شود و فرد جدیدی که این مسؤولیت را به عهده می‌گیرد، بتواند این بارِ سنگین را به مقصد برساند. مساله گردشگری امروز برای ما بسیار مهم است، عامل اصلی برای اشتغال ما است که در این زمینه باید کار و تلاش و کوشش فراوان کنیم.

حسن روحانی همچنین امروز در حکمی «علی‌اصغر مونسان» را به عنوان رییس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد و به این ترتیب به ریاست ۹ ماهه‌ زهرا احمدی‌پور که تنها رییس زن در تاریخ این سازمان بود، پایان داد؛ در شرایطی که هفته‌های گذشته فعالان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نامه‌هایی از رییس‌جمهور درخواست ابقاء او در این مسند را کرده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج