۵۸۱۶۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جزئیات تلفات حادثه سیل در ۵ استان کشور

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به حوادث سیلاب اخیر و خسارات وارده به پنج استان کشور گفت: تاکنون ۱۲ نفر از هموطنان ما در این حوادث که روزهای پنجشنبه و جمعه به‌وقوع پیوست جان باختند.

خبرگزاری تسنیم: اسماعیل نجار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره آخرین جزییات مفقودی و تلفات حادثه سیل و طوفان شمال شرق کشور اظهار کرد: حادثه سیل و طوفان موجب بروز خسارتهای مالی و جانی در استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، سمنان و گیلان شده است.

وی ادامه داد: تعداد جان‌باختگان حوادث سیل و طوفان روزهای پنجشنبه و جمعه به ۱۲ نفر می‌رسد؛ ۹ نفر این افراد در خراسان رضوی، یک نفر در خراسان شمالی و ۲ نفر در استان گلستان جان خود را در اثر سیل از دست داده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: در استان گلستان یک نفر بر اثر طوفان از ارتفاع پرت شده و جان خود را از دست داد؛ در یک حادثه دیگر ۳ نفر در یک خودرو گرفتار سیلاب می‌شوند که جنازه یک مفر از آنها تاکنون یافت شده و ۲ فرد دیگر مفقود هستند.

به گفته نجار، این حوادث سیلاب در روزهای پنجشنبه و جمعه به‌وقوع پیوست و کشته‌ شدگان استانهای خراسان شمالی و رضوی در مناطق کلاک، نیشابور و دره یزد دچار حادثه شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چهار نفر از حادثه دیدگان روزهای پنجشنبه و جمعه بر اثر سیلاب مفقود شده‌اند و جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد؛ ۲ نفر از مفقود شدگان در استان گلستان و ۲ نفر دیگر در استان خراسان رضوی دچار حادثه شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه اخطاریه‌‌های لازم از سوی هواشناسی و دستگاههای محلی چند روز زودتر از حوادث صادر شده بود، گفت: مردم مناطق حادثه خیز باید در چنین روزهایی به اخطاریه‌ها توجه جدی کنند و امیدواریم چنین با مدیریت صحیح و دقت لازم چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

نجار درباره میزان خسارات وارده به مناطق سیل زده گفت: برآورد خسارات به مناطق حادثه دیده در حال انجام است و به‌زودی اعلام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج