۵۸۲۰۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مریم کاظمی، تئاتری کمدی تولید می‌کند

مریم کاظمی قصد دارد از ۱۱ شهریورماه کارگاهی آموزشی را با حضور هنرمندان تئاتر ورامین برگزار و با همراهی این هنرمندان، تئاتری کمدی تولید و اجرا کند.

خبرگزاری مهر: مریم کاظمی قصد دارد از ۱۱ شهریورماه کارگاهی آموزشی را با حضور هنرمندان تئاتر ورامین برگزار و با همراهی این هنرمندان، تئاتری کمدی تولید و اجرا کند.

مریم کاظمی که این روزها نمایش «خسیس» را در پردیس تئاتر تهران اجرا می کند درباره بازخورد مخاطبان و وضعیت اجرای این اثر نمایشی به ما گفت: نمایش «خسیس» هر شب به صورت میانگین میزبان ۲۰۰ تماشاگر و مخاطب علاقه مند به تئاتر است که در پردیس تازه تأسیس تئاتر تهران بازخورد خوبی است. برای اینکه مخاطبان استقبال بیشتری از آثار پردیس تئاتر تهران داشته باشند، نیازمند زمان است و اینکه اجرای یک اثر نمایشی استمرار بیشتری داشته باشد تا مخاطبان بیشتری در جریان اجرای آن قرار بگیرند.
مریم کاظمی، تئاتری کمدی تولید می‌کند

وی درباره زمان پایان اجرای عمومی نمایش «خسیس» افزود: ۳۰ اجرای نمایش «خسیس» روز ۳ شهریورماه به پایان می رسد و باید دید که آیا اجرای این نمایش تمدید می شود یا نه.

کاظمی درباره مخاطبان هدف این اثر نمایشی اظهار کرد: الزاما مخاطبان نمایش «خسیس» کودک نیست ولی به دلیل فانتزی، موزیک و کمدی های فیزیکالی که دارد، دارای جذابیت هایی تصویری برای کودکان ۵ تا ۶ سال به بالا است.

کارگردان نمایش «خسیس» درباره اینکه آیا تمایلی به اجرای این اثر نمایشی در شهرهای دیگر دارد یا نه، یادآور شد: این اثر نمایشی دارای ۵۰ نفر عوامل تولید و اجرا است و از این رو سفر نمایش «خسیس» به شهرهای دیگر پر خرج خواهد بود ولی اگر این هزینه ها تأمین شود خیلی مایل هستم که در شهرهای دیگر هم نمایش «خسیس» را اجرا کنم.

این کارگردان و بازیگر تئاتر درباره دیگر فعالیت های خود گفت: قرار است از ۱۱ شهریورماه کارگاهی آموزشی را با حضور هنرمندان تئاتر ورامین برگزار کنم که از سوی اداره کل ارشاد استان تهران تدارک دیده شده است. این کارگاه قرار است طی ۱۰ جلسه برگزار شود.

کاظمی در پایان اظهار کرد: قرار است نتیجه برگزاری این کارگاه آموزشی به اجرای یک اثر تئاتری ختم شود که برای این منظور نمایشنامه ای کمدی را مدنظر دارم و احتمالا با در نظر گرفتن تمرین های این اثر، تعداد جلسات کارگاه آموزشی افزایش پیدا کند. طبق پیش بینی هایی که انجام شده است، این اثر نمایشی بهمن و اسفندماه سال جاری اجرا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج