۵۸۲۱۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گروگانگیری در کرمان ناکام ماند

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان از توابع کرمان از آزادی یک فرد گروگان شده در کمتر از ۸ ساعت توسط ماموران پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه یک گروگانگیر دستگیر شده است.

خبرگزاری میزان: محمد فروغی، از آزادی یک فرد گروگان شده در کمتر از ۸ ساعت توسط ماموران پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه یک گروگانگیر دستگیر شده است.

وی در تشریح جزئیات گروگان گیری اخیر در بخش جازموریان از توابع جنوب کرمان گفت: صبح روز گذشته فردی ۶۰ ساله از جلوی باغ کشاورزی خود در شهرستان جیرفت توسط ۳ نفرآدم ربا به صورت مسلحانه ربوده می‌شود.

این مقام قضایی اظهار داشت: بلافاصله پس از کسب گزارش آدم ربائی رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم در جهت شناسایی و دستگیری گروگانیگران اتخاذ شد.

فروغی اعلام کرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد گروگانگیران قصد انتقال فرد ربوده شده به استان سیستان و بلوچستان را دارند.

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان خاطرنشان کرد: در اقدام بعدی و پس از یکسری کار‌های اطلاعاتی محل اختفای گروگانیگران در منطقه میاندران (روستای پنگ) از توابع بخش جازموریان مورد شناسایی ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت طی یک درگیری مسلحانه که با تعقیب و گریز یک ساعته همراه بود، فرد ربوده شده سالم آزاد و یکی از گروگانگیران که اهل جنوب استان کرمان است دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک دستگاه خودروی سورای پژو ۴۰۵ کشف و توقیف شده است، اعلام کرد:دستورات قضائی لازم جهت دستگیری دو نفر دیگر از گروگانگیران که اهل سیستان و بلوچستان هستند، صادر شده است.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در جهت علت وانگیزه این گروگانگیری در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت ارسال شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج