۵۸۲۶۶۰
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

جدیدترین کروم‌بوک ایسر معرفی شد

شرکت ایسر امروز از جدیدترین کروم‌بوگ خودش رونمایی کرد. محصولی که مانند اکثر کروم‌بوک‌های موجود در بازار جهت کارهای آموزشی مورد استفاده قرار میگیرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت ایسر امروز از جدیدترین کروم‌بوگ خودش رونمایی کرد. محصولی که مانند اکثر کروم‌بوک‌های موجود در بازار جهت کارهای آموزشی مورد استفاده قرار میگیرد. محصول جدید ایسر Chromebook ۱۱ C۷۷۱ نام دارد که از نسل ششم پردازنده‌های Core و Celeron شرکت اینتل بهره می‌برند.
جدیدترین کروم‌بوک ایسر معرفی شد
همچنین مشخص شده که این کروم‌بوک جدید با یک‌بار شارژ می‌تواند تا ۱۳ ساعت روشن بماند. ظرفیت بالای باتری این محصول باعث شده که بتوان با آن مدت زمان بیشتری به انجام کارهای مختلف مشغول بود که قطعا برای دانش آموزان و دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است.

کروم‌بوک C771 را می‌توانید با پردازنده‌های Core i5، Core i3 و پردازنده‌های سلرون خریداری کنید. همچنین این محصول به ۴ گیگابایت رم هم مجهز شده است. همچنین گفته شده مدل دیگری از این کروم‌بوک با صفحه نمایش لمسی راهی بازار می‌شود که C771T نام دارد و باتری آن هم تا ۱۲ ساعت دستگاه را روشن نگه‌می‌دارد.
جدیدترین کروم‌بوک ایسر معرفی شد

محصول جدید شرکت ایسر از استاندارد نظامی MIL-STD ۸۱۰G بهره می‌برد. این موضوع باعث شده که لبه‌های این کروم‌بوک جدید و صفحه کلید و صفحه نمایش به محافظ‌های مخصوصی مجهز شده‌ باشند. گفته شده C۷۷۱ می‌تواند تا ۱۲۱ سانتی‌متر در برابر سقوط مقاوم است.

برای کروم‌بوگ C۷۷۱ به یک پورت USB Type-C مجهز شده و دو پورت USB ۳.۰ دارد. یک پورت HDMI ، جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا، کارت خوان microSD و وای-فای هم برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمت مدل‌هایی که با پردازنده Celeron و صفحه نمایش لمسی راهی بازار می‌شوند، ۳۲۹ دلار اعلام شده است. قیمت همین مدل بدون صفحه نمایش لمسی هم ۲۷۹ دلار خواهد بود. قیمت مدل‌هایی که با پردازنده Core i۵ و Core i۳ راهی بازار می‌شوند، هنوز مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      والا من که خود سیستم عامل گوگل رو دانلود کردم نتونستم راش بندازم

      اگه کروم بوک ها بیان خیلی خوب میشه


      حد اقل. اپدیت هاش حجمش کمتر میشه در مقایسه با ویندوز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج