۵۸۲۸۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بلاتر: گروهی در فیفا به من خیانت کردند

سپ بلاتر مدعی است که دست های پشت پرده در فیفا عامل برکناری وی بوده است.

وبسایت نود: سپ بلاتر نظرش را عوض کرد. رئیس سابق فیفا که به علت تخلفات گسترده مالی از سمتش برکنار شد، تا چند وقت پیش مدعی بود که مقامات آمریکایی به خاطر از دست دادن فرصت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ با پرونده سازی از او انتقام گرفته اند و حالا مدعی است که دست های پشت پرده در فیفا عامل برکناری وی بوده است.

در روز ۲۷ می ۲۰۱۵ طوفان بزرگی در مقر فیفا به راه افتاد. هفت مدیر ارشد این سازمان در حالی که تازه از خواب بیدار شده بودند، دم در هتل بائور لوک در سوئیس توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند. به تدریج موج دستگیری ها گسترده تر شد و بیش از ۴۰ نفر دستگیر شدند که مهمترین عضو این حلقه سپ بلاتر، رئیس فیفا بود که هشت سال از هر گونه فعالیت مرتبط در فوتبال محروم شد. یکی از معدود مدیران باقی مانده از دوران بلاتر در یوفا، مارکو ویلیگر نام دارد، رئیس دپارتمان حقوقی سابق فیفا که در حال حاضر به سمت دبیرکلی سازمان رسیده و اسناد منتشر شداه توسط اشپیگل نشان می دهد که او در افشای اسناد فساد در فیفا نقشی کلیدی داشته است. بلاتر در این باره می گوید:

ای کاش از این جریان باخبر می شدم. به نظر می رسد گروهی در فیفا می خواستند از دست من خلاص شوند. در ابتدا تصور می کردم آمریکایی ها پروسه تحقیقاتی را علیه من آغاز کردند اما اخیرا مطلع شدم که گروهی در فیفا به من خیانت کردند، گروهی که به آنها اعتماد داشتم.
به هر صورت فیفا در حال حاضر با حضور اینفانتینو به تدریج رنگ آرامش پیدا کرده است هر چند که به نظر می رسد آمریکایی ها در شروع پروسه کشف فساد در فیفا نقش کمرنگ تری داشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج