۵۸۴۳۰۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

مرز هوایی دزفول تصویب شد

استاندار خوزستان از تصویب مرز هوایی دزفول و تلاش برای اتصال این شهرستان به شبکه ریلی کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: غلامرضا شریعتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز خیریه تخصصی رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۳.۵ سال گذشته با تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار دزفول و دیگر مدیران دزفولی، بیشترین حجم سرمایه‌گذاری در این شهرستان وارد شده که بسیار ارزشمند است به‌گونه‌ای که دزفول می‌تواند به یک الگوی ملی در زمینه جذب سرمایه‌گذار معرفی شود.

استاندار خوزستان افزود: با پیگیری‌های مجدانه فرمانداری دزفول، مجوز احداث پالایشگاه دزفول اخذ شده ضمن اینکه اقدامات لازم برای آغاز عملیات اجرایی دو نیروگاه ۵۰۰ و ۱۰۰۰ مگاواتی این شهرستان نیز انجام شده است و به‌زودی شاهد کلنگ زنی آن‌ها خواهیم بود.

شریعتی با بیان اینکه کارخانه لوله‌سازی دزفول نیز در حال انجام مراحل پایانی برای کلنگ زنی است، گفت: کارخانه قند دزفول نیز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام در وضعیت خوبی قرار دارد که امیدوار هستیم به‌زودی شاهد اجرای آن باشیم.

وی با اشاره به استقرار گمرک در دزفول عنوان کرد: مرز هوایی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی بود که فرماندار دزفول همواره بر ایجاد آن پافشاری می‌کرد ولی خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، سرانجام ایجاد مرز هوایی در دزفول تصویب شد.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته توسط وی و نماینده دزفول در مجلس در راستای اتصال دزفول به شبکه ریلی نیز گفت: راه‌آهن کشور در حال انجام مطالعات این طرح است که در آینده نزدیک نتایج این مطالعات اعلام خواهد شد. مقرر شده این راه‌آهن در زمینه صنعتی و مسافربری در دزفول فعالیت داشته باشد.

شریعتی همچنین تصریح کرد: دزفول ظرفیت‌های ارزشمند متعددی دارد که باید به‌درستی از آن‌ها در جهت توسعه جامعه شهری استفاده کرد.

استاندار خوزستان همچنین در خصوص دلیل سفرهای متعدد خود به دزفول عنوان کرد: وظیفه ما به‌عنوان مسئول رعایت عدالت و انصاف و نگاه ویژه به تمام مناطق استان است. باید به همه مناطق متناسب با شرایط، فرصت‌ها، پتانسیل و استعدادهای آن منطقه توجه و نگاه کنیم و اگر برخلاف این امر انجام شود از عدالت خارج شده‌ایم.

شریعتی عنوان کرد: در شهرستانی مانند دزفول نیز که مردم آن در توسعه و پیشرفت شهر در همه زمینه‌ها اراده بسیاری دارند طبیعتاً انگیزه و دلگرمی ما نیز برای سرکشی و همکاری بیشتر خواهد بود ضمن اینکه این بازدیدها باعث خواهد شد تا از نزدیک مسائل و مشکلات را مشاهده کنیم و با علم و آگاهی آن‌ها را بررسی و پیگیری کنیم.

وی در ادامه گفت: خود را متعلق به همه خوزستان می‌دانم و سعی می‌کنم احساس مسئولیت یکسانی نسبت به مناطق مختلف استان داشته باشم تا از فرصت‌های لازم در جهت جبران عقب‌ماندگی‌های خوزستان به‌ویژه در زمینه زیرساخت‌ها گام برداریم که در این زمینه همه مدیران و مردمان خوزستان باید با همکاری، همدلی و وحدت مسیر توسعه و رفع عقب‌ماندگی‌های استان را بپیماییم تا استان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام جناب استاندار خوزستان چرا اندیمشک تشریف نمی اورند

    • بدون نام

      چرا به شهرستان دزفول بیشتر توجه می‌شود تا شهرستان های دیگر استان خوزستان؟؟؟؟

    • کیانوش

      قابل توجه نماینده شهرستان ایذه و باغملک که معلوم نیست فازش چیه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج