۵۸۴۳۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسقط باز هم خانه عربستانی‌ها می‌شود؟

دیروز در خبرها آمده بود هواداران عمانی که علاقه بسیاری به تیم‌های عربستانی دارند و در بازی‌های گروهی تیم‌های الاهلی و الهلال که در عمان برگزار شد، سنگ تمام گذاشتند

ایران ورزشی: دیروز در خبرها آمده بود هواداران عمانی که علاقه بسیاری به تیم‌های عربستانی دارند و در بازی‌های گروهی تیم‌های الاهلی و الهلال که در عمان برگزار شد، سنگ تمام گذاشتند این بار هم می‌خواهند به کمک نماینده سعودی بیایند. عمانی‌ها از حالا مقدمات استقبال از الاهلی در فرودگاه مسقط را آماده کرده‌اند تا این تیم عربستانی بیشترین سود از میزبانی پرسپولیس در مسقط را ببرد. شاید کسی تصور نمی‌کرد با توجه به فاصله محبوبیت الهلال و الاهلی این تیم در عمان هوادار داشته باشد اما فوتبال‌دوستان مسقطی حتما تیم عربی را به تیم ایرانی در مسابقه سه‌شنبه شب پیش رو ترجیح می‌دهند. البته بعید نیست اخبار مربوط به استقبال در فرودگاه هم حاشیه‌سازی باشگاه الاهلی باشد اما صالح العمری مهاجم الاهلی هم گفته: «از هواداران عمانی درخواست می‌کنم تا در بازی الاهلی مقابل نماینده ایران به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.»

دفعه قبل و در بازی با الهلال کانون هواداران پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا ایرانی‌های مقیم مسقط را برای حمایت از پرسپولیس سازماندهی کند اما اصلا موفق نبود و کمتر از پیش بینی‌های باشگاه، تماشاگر ایرانی به ورزشگاه سطان قابوس رفت که در مقایسه با هواداران پرتعداد الهلال بسیار ناچیز به نظر می‌رسید. باید دید این بار تعداد تماشاگران پرسپولیس در مسابقه‌ای که ظاهرا میزبان است نسبت به هواداران حریف عربستانی‌اش بیشتر خواهد شد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج