آمازون بر علیه والمارت؛ کدام یک موفق می‌شوند؟
۵۸۴۵۹۸
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
۴۴۴۴
طبق تحقیقات اخیر، امروزه Walmart کسب و کار و تبلیغات خود را گسترش داده است. قبلا این سایت فضای کوچکی را به خرده فروشی اختصاص داده بود، در حالی که اکنون قسمت های مختلف این سایت به سایر برندها و فروشندگان اختصاص داده شده است.
وب سایت کلیک - ریحانه زینلی: از آنجا که تبلیغات فروشگاه Amazon دائما در حال پیشروی است، رقیب آن Walmart تمام تلاش خود را بکار گرفته تا بتواند آمازون را شکست دهد.
 
 آمازون بر علیه والمارت؛ کدام یک موفق می‌شوند؟

طبق تحقیقات اخیر، امروزه Walmart کسب و کار و تبلیغات خود را گسترش داده است. قبلا این سایت فضای کوچکی را به خرده فروشی اختصاص داده بود، در حالی که اکنون قسمت های مختلف این سایت به سایر برندها و فروشندگان اختصاص داده شده است.

walmart برای پیشرفت در دنیای تبلیغات روشی مشابه آمازون (Amazon) را بکار گرفته است: دستیابی به اطلاعات ارزشمندی از عادت های خرید مشتریان. درواقع این سایت اطلاعاتی را از خریدهای مشتریان در فروشگاه بدست آورده و با استفاده از این اطلاعات از نوع خرید مشتریان آگاهی یافته و تبلیغات خود را در راستای اهداف مشتریان ایجاد کرده است.

عملکرد تجارت الکترونیک والمارت تحت سرپرستی مارک لور، موسس Jet.come و سرپرست بزرگ فروش آنلاین، در حال پیشرفت است. لور همه تمرکز و انرژی خود را بر روی توسعه قابلیت های فنی و ادغام الگوریتم های اختصاصی Jet.come قرار داده است.

والمارت اکنون گستره وسیعی از گزینه ها را به تبلیغ کنندگان پیشنهاد می دهد که شامل تبلیغات نمایشی، تبلیغات برنامه ریزی شده (تبلیغاتی که با تبادل خودکار روی سایت قرار می گیرند)، تبلیغات محلی (لیست محصولات اسپانسر شده توسط یک برند خاص که مایل است تبلیغ خود را برجسته کند)، و تبلیغات فیزیکی در فروشگاه است.

در برخی از تبلیغات این سایت فرایند خرید از جستجو در سایت والمارت آغاز شده و به خرید همان محصول در فروشگاه می رسد.

والمارت در تلاش است تا از قابلیت های اضافی ارائه شده توسط هزاران فروشگاه استفاده کند تا بتواند با برخی از برتری های فنی آمازون مقابله کند.

با این حال، آمازون عملیات تبلیغاتی خود را به تجارت چندین میلیون دلاری رسانده و انتظار می رود که در سال ۲۰۱۹ این مقدار به بیش از دوبرابر برسد. گرایش تبلیغ کنندگان بیشتر به سمت آمازون است زیرا مشتریان اکثرا محصولات خود را به جای گوگل در آمازون جستجو می کنند.

والمارت در خرید آنلاین مانند آمازون نیست، درواقع نه تنها والمارت بلکه هیچ شرکت دیگری نیز نتوانسته رکورد تبلیغات آمازون را بشکند.

فروشگاه آنلاین والمارت به سرعت در حال پیشروی است و امکان دارد این روند تهدیدی جدی برای آمازون محسوب شود.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج