۵۸۴۶۹۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۱۰ گوشی قدرتمند در بنچمارک آنتوتو

لیستی از ۱۰ گوشی قدرتمند در بنچمارک آنتوتو (ویرایش شده ماه جولای) منتشر شده است که بیشتر آن‌ها به چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز هستند. در ادامه می‌توانید اعضای این لیست و امتیاز ثبت شده توسط آن‌ها را مشاهده کنید.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: لیستی از ۱۰ گوشی قدرتمند در بنچمارک آنتوتو (ویرایش شده ماه جولای) منتشر شده است که بیشتر آن‌ها به چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز هستند. در ادامه می‌توانید اعضای این لیست و امتیاز ثبت شده توسط آن‌ها را مشاهده کنید.
10 گوشی قدرتمند در بنچمارک آنتوتو

اخیرا لیستی از ۱۰ گوشی قدرتمند در بنچمارک آنتوتو برای ماه جولای امسال عرضه شده است که نشان می‌دهد چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کمپانی کوالکام بیشترین سهم ممکن را در گوشی ها آن خود کرده است. این ده گوشی لیست زیر، بیشترین امتیاز را در بنچمارک معتبر آنتوتو از آن خود کرده‌اند.

10 گوشی قدرتمند در بنچمارک آنتوتو
10 گوشی قدرتمند در بنچمارک آنتوتو (جولای)

از بین ۱۰ مدلی که در بالا مشاهده می‌کنید هفت مورد آن‌ها از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام قدرت می‌گیرند و یک مدل مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ است. این نشان می‌دهد گوشی های مجهز به چیپست های پرچمدار کوالکام چگونه موفق شده‌اند مجالی برای عرضه اندازم سایر چیپ‌های سیستمی ندهند. اگرچه دو مورد از این لیست نیز مربوط به چیپست A۱۰‌ اپل است،‌ اما عملا ۵ گوشی قدرتمند در بنچمارک آنتوتو همگی از چیپست کوالکام قدرت می‌گیرند.

گوشی چینی وان پلاس ۵ (OnePlus ۵) با ثبت امتیاز متوسط ۱۸۱.۶۱۴ مقام نخست را از آن خود کرده است و پس از آن نیز دیگر گوشی چینی، نوبیا زد ۱۷ (Nubia Z۱۷) با امتیاز ۱۷۹.۰۸۱ در رده دوم جدول ۱۰ گوشی قدرتمند در بنچمارک آنتوتو (ویرایش شده ماه جولای) جای گرفته است. اچ تی سی یو ۱۱ با امتیاز ۱۷۵,۹۸۷ سومین عضو این لیست است که موفق شده جای گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ را در این جایگاه گیرد و آن را با امتیاز ۱۷۱.۱۰۱ به رده چهارم جدول تنزل دهد.
بین این گوشی و رتبه پنجم جدول یعنی شیائومی می ۶ (Xiaomi Mi ۶) حدود هزار امتیاز اختلاف است. پس از آن آیفون ۷ پلاس در رده ششم قرار گرفته و سونی اکسپریا XZ پریمیوم نیز عنوان هفتم را از آن خود کرده است. نسخه اصلی گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ با اختلافی زیاد در رده بعدی بوده که آخرین عضو مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ این لیست نیز لقب گرفته است. پس از آن گوشی وان پلاس ۳T مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ قرار دارد. در رده دهم نامی آشنا، نسخه اصلی آیفون ۷ با امتیاز ۱۵۶.۷۰۲ به چشم می‌خورد.

آنتوتو همچنین لیستی از ۱۰ سخت افزار قدرتمند آی او اسی را منتشر کرده است که مطابق انتظار،‌ تبلت آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل مجهز به چیپست بهبود یافته A۱۰X Fusion در رده نخست جای دارد.

10 گوشی قدرتمند در بنچمارک آنتوتو
10 دیوایس برتر آی او اسی در بنچمارک آنتوتو (جولای)

به دنبال این تبلت، گوشی آیفون ۷ پلاس دیده می‌شود،‌ اما اختلاف فاحشی در حدود ۵۶.۶۴۷ امتیاز بین آن‌ها وجود دارد. آیپد پرو ۹.۷ اینچی مجهز به یک چیپست A۱۰X اورکلاک شده در جایگاه سوم قرار دارد و آیفون ۷ و آیفون ۶ اس پلاس نیز در جایگاه‌های بعدی قابل مشاهده هستند. در ادامه لیست به ترتیب نام نسل پنجم آیپاد، آیفون ۶ اس، آیفون اس ای،‌ آیپد ایر ۲ و آیفون ۶ پلاس به چشم می‌خورد.

به تازگی گوشی نوکیا ۸ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ نیز معرفی شده است، بنابراین انتظار می‌رود در انتهای ماه جاری شاهد عرضه اندام آن در بین ۱۰ گوشی قدرتمند در بنچمارک آنتوتو (ماه آگوست) باشیم. یک ماه دیگر نیز گوشی‌هایی نظیر آیفون ۸، گلکسی نوت ۸،‌ ال جی وی ۳۰، شیائومی می میکس ۲ و هواوی میت ۱۰ نیز معرفی خواهند شد که هر یک پس از عرضه می‌توانند کاندیدای حضور در این لیست باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج