۵۸۵۰۲۵
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

این شما و این هم استقلال ۱۴۰۳!

بعد از شکست برابر سایپا در هفته چهارم لیگ هفدهم، علیرضا منصوریان رکورد وعده دادن در تاریخ فوتبال ایران را شکست و برای اولین بار وعده‌ای برای قرن آینده داد!

بانک ورزش: بعد از شکست برابر سایپا در هفته چهارم لیگ هفدهم، علیرضا منصوریان رکورد وعده دادن در تاریخ فوتبال ایران را شکست و برای اولین بار وعده‌ای برای قرن آینده داد! سرمربی استقلال که در این مسابقه تا آستانه شنیدن شعار «حیاکن، رهاکن» پیش رفت، در نشست خبری بعد از بازی احتمالا به قصد آرام کردن هواداران گفت: «استقلالی که من دارم می‌سازم، فنداسیونش طوری است که بین سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ به یکی از بزرگترین قدرت‌های آسیا تبدیل خواهد شد.» به این ترتیب مطابق انتظار جملات جدید عیلمنصور به سرعت تبدیل به سوژه اول رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شد.

نکته مهم این است که منصوریان می‌گوید تیم فعلی‌اش حداکثر هفت سال بعد جواب می‌دهد و به جاهای بزرگی می‌رسد. فارغ از اینکه هدف منصوریان از این جملات چیست و آیا او در حال زمان خریدن برای خودش است یا نه، نکته عجیب این است که استقلال پیر فعلی هفت سال بعد اصلا در فوتبال حرفه‌ای وجود خارجی نخواهد داشت. شاید اگر ترکیب اصلی آبی‌ها در همین بازی با سایپا را ملاک قرار بدهیم، حداکثر چهار بازیکن منصوریان تا سال۱۴۰۳ هنوز در میادین حاضر باشند.

نفرات حاضر در ارنج اصلی استقلال در بازی با سایپا، در سال ۱۴۰۳ در این سن و سال خواهند بود: مهدی رحمتی ۴۲سال، پژمان منتظری ۴۲سال، مجید حسینی ۲۸سال، وریا عفوری ۳۷سال، یعقوب کریمی ۳۳سال، روزبه چشمی ۳۱سال، مجتبی جباری ۴۱سال، سرور جباروف ۴۱سال، داریوش شجاعیان ۳۲سال، حسین بیت‌سعید ۳۵سال و سجاد شهباززاده ۳۵سال. به این ترتیب میانگین سنی استقلال فرا مدرن منصوریان در سال ۱۴۰۳، چیزی حدود ۳۶سال خواهد بود که کاملا برای تبدیل شدن به یک ابرقدرت مناسب است! این ادعا توسط منصوریان در حالی مطرح می‌شود که تیم او در همین بازی با سایپا هم میانگین سنی تقریبا ۲۹ساله را تجربه کرد که همین الان هم تا حدود زیادی پیر به نظر می‌رسد، وای به ۷سال دیگر!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه این شیشعلی چه گناهی کرده آنقدر اذیتش میکنید

    • بدون نام

      بابا این دیوانست بعنوان یه پرسپولیسی افسوس میخورم تیمی مثل استقلال با این همه هوادار دست چه دیوانه ای افتاده

    • بدون نام

      این منصوریان تا هواداران رو دق نده ول کن استقلال نیست

    • محمد

      تو مملکتی که رییس‌جمهور وعده برای قرن آینده نمی تونه بده، استاد اینقدر ناپرهیزی نکن. شاید برای هفته بعد نه تو مانی ونه وزیر ورزش.!!!!!

    • پورسنایی

      بیسوادید واقعا بی سوادید حماقت تا کی .معنی فونداسیون که داش علی گفته را اصلا میدانید چیست داش علی گفته از پایه دارم کاری میکنم که الی تا سال 1401 بهترین استقلال تمام دوران واسیا شود چه کسی گفته این تیم. ..!!!!! آقایون بیسواد لطفا اول فکر بعد حرف زیادی درک معنی سخنان منصوریان به قدری سطح بالا و. سنجیده است که خیلی ها توان فهم آن را ندارند. بازم تکرار میکنم بروید معنی فونداسیون را بفهمید بعد بگوئید اقای مدیر جان مادرت که محترم است چاپ کن

      پاسخ ها

      • محمد رضا

        باسواد اگه بخواهی تیمی برا 7سال دیگه ببندی باید میانگین سنی تیمت23باشه.
        بامیانگین سنی29 نمیشه آینده ای برا استقلال درنظر گرفت

      • بدون نام

        دمت گرم . ی عده بیسواد هرچی دلشون میخواد مینویسن.

    • سنتیی

      شماها همتون دیوونه آید نه علی منصور هیچ کدامتان معنی حرف این بزرگ مرد استقلال را متوجه نشدید. که چه می گوید نسنجیده. تعبیر نکنید حق الناس نکنید

    • فروتن

      بابا این دیوونه اس.از مربیگری فقط بالا و پائین پریدن بلده .برو بابا

    • بدون نام

      پرسپولیسیای عزیز بگذارین استقلالی ها با علی منصوریان بزرگوارشون این ابر مرد حال کنن اینا همینجور هستن با این جملات دارن واسه خودشون دلگرمی ایجاد میکنن باش قبول شما که با سواد هستی و معنی فونداسیون دقیقا بلدی تیمتون در سال 1403 در آسیا آقایی می کنه آخه آسیا تخصصتون هس

    • ali katrina

      واقعا چه فکری میکنه این وعده هارو میده
      یه پیشنهاد هم واسه اون هواداریی ک میگند حرفاش درسته بدم,ایشون برند تو تیم امید استقلال مربی گری کنند,ایشالا شش سال اینده با میانگین بیستو هفت سال بیاد تیم اصلی رو دست بگیره,تو این شش سال هم بذاره یکی بیاد ک اینقد هواداری بیچاره رو زجر نده
      ملت رو چی فرض کرده واقعا؟؟؟؟

    • بدون نام

      هر موقع داچ شیشعلی مو تو سرش سبز کرد استقلالم تیم میشه

    • فوتبال

      بابا این مربی بشو نیست اهاااااااااای ما اینو نخوایم باید کیو ملاقات کنییییییم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج