۵۸۵۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

این طرح های خلاقانه را حتما ببینید

تبلیغات برتر جهانی (۳)

اهمیت تبلیغات در عصر مدرن با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت در بازار افزایش یافته است. شکی نیست که زندگی ما بدون حضور تبلیغات باعث محرومیت از خیلی چیزهای ارزشمند می شود.

اهمیت تبلیغات در عصر مدرن با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت در بازار افزایش یافته است. شکی نیست که زندگی ما بدون حضور تبلیغات باعث محرومیت از خیلی چیزهای ارزشمند می شود.

۱. تبلیغات اجتماعی
Concept (مفهوم) : رعایت بیشتر قوانین
Slogan (شعار تبلیغاتی) : IN TOWN , CAR ACCIDENTS DON'T JUST HAPPEN TO CARS
Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی مفهوم

تبلیغات برتر جهانی (3)
تبلیغات برتر جهانی (3)
تبلیغات برتر جهانی (3)


۲. Fedex
Concept (مفهوم) : بالاترین تعهد
Slogan (شعار تبلیغاتی) : We live to deliver
Technique (روش و تکنیک) : طنز
تبلیغات برتر جهانی (3)


۳. لوازم موسیقی Gibson
Concept (مفهوم) : نهایت قدرت
Slogan (شعار تبلیغاتی) : Welcome to ground zero
Technique (روش و تکنیک) : استفاده از تصاویر حک شده در ذهن (انفجار اتمی)

تبلیغات برتر جهانی (3)


۴. هواپیمایی Swiss air
Concept (مفهوم) : صندلیهای راحت تر
Slogan (شعار تبلیغاتی) : World's most refreshing airline
Technique (روش و تکنیک) : جلب توجه با استفاده از تصاویر غیر معمول برای ذهن

تبلیغات برتر جهانی (3)


۵. شامپوی ضد شوره Head & Shoulders
Concept (مفهوم) : پاک کنندگی
Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی (با تخته پاک کن)

تبلیغات برتر جهانی (3)


۶. سس کچاپ HEINZ
Concept (مفهوم) : ایجاد ارزش
Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی

تبلیغات برتر جهانی (3)


۷. چسب قطره ای Henk
Concept (مفهوم) : نهایت قدرت و سرعت در چسبندگی
Technique (روش و تکنیک) : اغراق / پیوند با خاطرات خوش

تبلیغات برتر جهانی (3)


۸. لبنیات PINAR
Concept (مفهوم) : بسیار با ارزش و قیمتی بودن
Technique (روش و تکنیک) : ایجاد ارزش / اغراق (استفاده از چاقوی درجه بندی شده برای این محصول )

تبلیغات برتر جهانی (3)


۹. LAND CRUISER - TOYOTA
Concept (مفهوم) : دسترسی به ناشناخنه ها
Technique (روش و تکنیک) : تلفیق برند (نشانه و آرم و لوگو) با ایده و سوژه

تبلیغات برتر جهانی (3)
تبلیغات برتر جهانی (3)


۱۰. تبلیغات اجتماعی (بنیاد کمک به کودکان)
Concept (مفهوم) : همین امروز، فردا دیر است
Technique (روش و تکنیک) : تحریک احساسات و عواطف
*** ایده ای بسیار خلاقانه و شگفت انگیز در تبلیغات با استفاده از امکانات و توانایی رسانه های چاپی

تبلیغات برتر جهانی (3)

ادامه دارد...

منبع : tablighcity.com

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد پنجابی

      با عرض سلام و ادب . لطفا در صورت امکان شماره های 3-2-1 تبلیغات برتر جهانی را به آدرس ایمیل اینجانب ارسال نمایید . با امتنان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج