۵۸۵۳۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

استقلال نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد

گوران لاوره درحالی از روز یکشنبه در تمرینات استقلال شرکت کرده که ۳ روز از مهلت نقل و انتقالات بازیکنان خارجی می گذرد. آبی ها امیدوار هستند که بتوانند با جذب او جای مجتبی جباری را پر کنند.

استقلال نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد

روزنامه تماشا: گوران لاوره درحالی از روز یکشنبه در تمرینات استقلال شرکت کرده که 3 روز از مهلت نقل و انتقالات بازیکنان خارجی می گذرد. آبی ها امیدوار هستند که بتوانند با جذب او جای مجتبی جباری را پر کنند. البته این تنها بازیکن خارجی نیست که امیر قلعه نویی روی آن نظر دارد. قرار است یک بازیکن خارجی دیگر هم ظرف یکی دو روز آینده به تمرین های استقلال بیاید تا با تایید سرمربی استقلال به جمع آبی ها اضافه شود اما به نظر می رسد آبی ها کمی در این باره دیر عمل کرده اند.

طبق اعلام قبلی سازمان لیگ، مهلت نقل و انتقالات بازیکنان خارجی لیگ برتر تا تاریخ 15 تیر ماه فرصت داشتند تا با تیم های ایرانی قرارداد امضا کنند، بنابراین استقلال نمی تواند بازیکن خارجی به فهرست خود اضافه کند.

استقلال نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد

علی کاظمی دبیر سازمان لیگ به تماشا گفت که هیچ بازیکن خارجی نمی تواند با استقلال قرارداد امضا کند: «من در مورد یک تیم خاص صحبت نمی کنم اما به طور کلی باید بگویم فدراسیون فوتبال وظیفه دارد برای صادر شدن ITC بازیکنان مورد نظر به فدراسیون کشور مبدا نامه بزند. فدراسیون تا ۱۵ تیر ماه باز بوده و از این به بعد هیچ تیمی نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد.»

او در پاسخ به این سوال که «آیا امکان دارد مهلت نقل و انتقالات بازیکنان خارجی تمدید شود؟» هم گفت: «من نمی توانم در مورد فدراسیون فوتبال صحبت کنم چون مسوولیتی در آنجا ندارم ولی فکر نمی کنم مهلت نقل و انتقالات تمدید شود.»

جز بازیکنان خارجی مورد نظر استقلال، این تیم هنوز نتوانسته قرارداد جی لوید ساموئل هافبک فصل گذشته خود را هم ثبت کند، با اینحال دبیر سازمان لیگ گفت که ساموئل مشمول این قانون نمی شود: «این قانون در مورد بازیکنانی که فصل گذشته در لیگ ایران فعالیت می کردند صدق نمی کند و آنها نیازی به ITC ندارند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تراختور

      بازیکنه چقدر به اینا خندیده.مثل جریان ارسال اسامی به AFC

    • hesam

      باید به شما و این سایت خندید جناب سوراختور، چون این قانون مشمول بازیکنایه آزاد نیست و فقط مربوط به بازیکناییه که از باشگاه دیگه باید رضایتنامه بگیرن پروفسور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج