۵۸۵۷۷۲
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

سه قول بطحائی به فرهنگیان در اولین روز کاری‌

وزیر آموزش و پرورش در اولین روز کاری‌اش به مردم و فرهنگیان سه قول داد.

خبرگزاری ایسنا: سید محمد بطحائی در ویدئویی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، سه وعده جدی به مردم داد و اظهار کرد: در آستانه دوره جدید خدمتم در آموزش و پرورش سه قول جدی به مردم و همکارانم می‌دهم.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
سه قول بطحائی به فرهنگیان در اولین روز کاری‌
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهلول

      آقای وزیر به احترام آرایی که به شما داده شد وبه احترام جامعه بزرگ فرهنگی پولهای به غارت رفته صندوق ذخیره فرهنگیان را برگردانید بدون هیچ اغماز ..

    • صفری از قم

      سلام .ما فرهنگیان سالهای متمادیست که فقط وعده میشنویم ولی نه تنها چیزی بهتر نشده بلکه متاسفانه بدتر هم شده یعنی هم وضعیت معیشتی فرهنگیان خراب تر شده هم ارزش کار ما کمتر شده و هم اینکه دانش آموزان هم نسبت به کسب علم بی رغبت شده اند و با این وضعیت و متاسفانه نگاهی که به آموزش و پرورش در سطح کلان وجود دارد فکر نمیکنم این آقای وزیر هم بتواند تحولی ایجاد کند هر چند برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم.

    • کوثر

      سلام لطفا حق التدریس اسفند۹۵ و فروردین و اردیبهشت وخرداد۹۶راپرداخت کنید،به عمل کاربرآیدبه سخندانی نیست شعارراکناربگذارید،خسته شدیم

    • بدون نام

      این بنده خدا دلش میخواهد ولی متاسفانه دست مافیا نمیگزارد

    • بدون نام

      قبلی ها هم خوب حرف می زدند ولی کو عمل. بله معلمی که یکسال تدریس کرده فقط ۳ماه حق التدریس گرفته. انشالله که فال حافظ راست درآید.

    • یک ایرانی

      سلام با آرزوی سلامتی و توفیق ایشون.
      آخه چرا باید فقط به سمت وزارت برسند تا عمل کنند، اولا :مگه یه وزیر به تنهایی میتونه کاری انجام بده، اگه میخواد واقعا کاری کنه، که در مقام معاونت و سرپرستی و....هم میتونستن اقدام بکنن، دوما :اگه میخواد اقدام کنه برای ایجاد جامعه دانش آموزی با نشاط، یا علی بگه و مدارس خاص رو حذف کنه و یا لااقل به معنای واقعی خاص کنه و پذیرش رو تو این مدارس کم کنه که مدارس عادی پرنشه از دانش آموزان ضعیف درسی و مالی و اخلاقی که نتیجه ش بی نشاط شدن معلمان و دانش آموزان زرنگ و از لحاظ مالی متوسط در مدارس عادی هست، تو مدارس خاص هم یه سری دانش آموزان به ظاهر زرنگ ولی بدون خلاقیت وبعضا هم خسته از درس زیاد
      (تو مدارس عادی چون دانش آموزان متوسط بهتر از خودشون رو خیلی کم میبینند، در نتیجه به جای پیشرفت درسی و اخلاقی، اکثرن بی انگیزه بوده و بی نشاطی وافت درسی و اخلاقی دیده میشه).
      ای کاش به جای خوابهای رنگی که برای بالا رفتن کمیت کار معلمان میبینند(ارزشیابی جدید و ثبت پیشنهادات و نوشتن تجربیات هرساله و....) ، این دفه از نظرات و تجارب واقعی معلمان به معنی واقعی کلمه استفاده کنند،نه فقط در قالب شعار،
      که دیگه واقعا خسته شدیم از این همه شعار توخالی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج