۵۸۷۰۷۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

آلکاتل، گوشی U۵ HD را معرفی کرد

آلکاتل که سال گذشته در نمایشگاه MWC از گوشی ارزان‌قیمت U۵ پرده‌برداری کرده بود امروز نسخه HD این گوشی را با صفحه‌نمایش بهتر و باتری بهبودیافته رونمایی کرد.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: آلکاتل که سال گذشته در نمایشگاه MWC از گوشی ارزان‌قیمت U۵ پرده‌برداری کرده بود امروز نسخه HD این گوشی را با صفحه‌نمایش بهتر و باتری بهبودیافته رونمایی کرد.
آلکاتل، گوشی U5 HD را معرفی کرد
آلکاتل U5 HD از صفحه‌نمایشی 5 اینچی از نوع IPS بهره می‌برد که وضوح آن حالا به 1280 در 720 پیکسل بهبود یافته است. این گوشی خوشبختانه با اندروید 7.0 نوگت عرضه می‌شود و آلکاتل تراشه مدیاتک MT6737 را برای این گوشی در نظر گرفته است.
این تراشه به 4 هسته پردازشی 1.1 گیگاهرتزی Cortex-A53 به همراه پردازنده گرافیک دو هسته‌ای Mali-T720MP2 مجهز شده که در کنار یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برای یک گوشی پایین‌رده مناسب است.
آلکاتل، گوشی U5 HD را معرفی کرد

در این گوشی با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلش LED مواجهیم که می‌تواند با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰fps فیلمبرداری کند. دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی نیز در این گوشی به فلش LED مجهز شده که برای گوشی‌های اقتصادی یک ویژگی جذاب و کمیاب است.

از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به بلوتوث ۴.۲، GPS، رادیوی اف‌ام، باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی، درگاه دو سیم‌کارته و پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا سقف ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد. انتظار داریم آلکاتل در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ جزئیات بیشتری از قیمت و زمان عرضه این گوشی را در اختیارمان بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج