۵۸۷۳۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عراق: مسئله فلسطین، یک اصل ملی است

وزیر خارجه عراق با بیان اینکه مسئله فلسطین برای عراق یک اصل ملی است، گفت: مسئله فلسطین یک اصل منطقه‌ای و جهانی برای کشورهای دوستدار صلح به حساب می‌آید.

خبرگزاری ایسنا: وزیر خارجه عراق با بیان اینکه مسئله فلسطین برای عراق یک اصل ملی است، گفت: مسئله فلسطین یک اصل منطقه‌ای و جهانی برای کشورهای دوستدار صلح به حساب می‌آید.
به نقل از روسیا الیوم، ابراهیم جعفری، وزیر خارجه عراق در کنفرانس خبری مشترک با ریاض مالکی، همتای فلسطینی‌اش گفت: ما بر سر مواضع‌مان نسبت به مسئله فلسطین مانده‌ایم و رویکرد ما تغییر نخواهد کرد. مسئله فلسطین یک صفحه تاریخی نیست که بسته شود بلکه یک واقعیت است.

این وزیر عراقی اظهار امیدواری کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رامی حمدلله، نخست وزیر فلسطین سفری به بغداد داشته باشد.

از سوی دیگر، ریاض مالکی گفت که سفرش در وهله نخست برای قدردانی از عراق به دلیل رویکرد ثابتش در حمایت از فلسطین و مسئله آن بوده است و همچنین با هدف تبریک به ارتش عراق به دلیل پیروزی در نبرد علیه تروریسم انجام شده است که این نبرد به نمایندگی از کشورهای عربی و اسلامی صورت می‌گیرد.

ریاض مالکی به تشکیل کمیته وزارتی مشترک با طرف عراقی با هدف توسعه روابط دو جانبه میان عراق و فلسطین اشاره کرد که هدف از تشکیل این کمیته توسعه و تعمیق روابط دو جانبه در زمینه‌های متعدد است.

وزیر خارجه فلسطین امروز چهارشنبه در سفری رسمی وارد عراق شد و علاوه بر ابراهیم جعفری، وی با فواد معصوم، رئیس جمهوری و حیدرالعبادی، نخست وزیر و سلیم جبوری، رئیس پارلمان عراق دیدار کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج