۵۸۷۶۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

خط قرمز احمدی نژاد وهم و خیال بود

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه با تاکید براینکه هیچ خط قرمزی در دولت وجود نداشت و این خط قرمز وهم و خیالی بیش نبود، گفت: یکی از کارهای مثبت احمدی نژاد این بود که کابینه را به اعماق شهرها و روستاها برد و کابینه از نزدیک با مشکلات مردم روبرو شد.

خبرگزاری مهر: مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه با تاکید براینکه هیچ خط قرمزی در دولت وجود نداشت و این خط قرمز وهم و خیالی بیش نبود، گفت: یکی از کارهای مثبت احمدی نژاد این بود که کابینه را به اعماق شهرها و روستاها برد و کابینه از نزدیک با مشکلات مردم روبرو شد.

حجت الاسلام علی بنایی با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم گفت: هر دولتی که سر کار می آید و متصدی قوه مجریه می شود، طبیعتا نقص ها و حسن هایی دارد و هیچ دولتی نه جنبه قوت مطلق است و نه جنبه ضعف مطلق، هم یکسری نقاط قوت دارد و هم یکسری نقاط ضعف.

وی افزود: بعد از چهار و یا هشت سال که از عمر دولت می گذرد، کارنامه اش مشخص می شود و می توان عملکرد آن را بررسی کرد که آیا در این مدت که عهده دار مسئولیت اجرایی کشور بوده توانسته است موفقیت هایی کسب کند و کشور را رو به جلو ببرد؟

بنایی سفرهای استانی را یکی از کارهای موفق دولت احمدی نژاد دانست و گفت: یکی از کارهای مثبت احمدی نژاد این بود که کابینه را به اعماق شهرها و روستاها برد و کابینه از نزدیک با مشکلات مردم روبرو شد.

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضاییه گفت: در نهایت اگر بخواهیم یک بالانس و ارزیابی از عملکرد هشت ساله دولت نهم و دهم داشته باشیم، بحث قانون گریزی دولت احمدی نژاد بسیار برجسته تر است و احمدی نژاد در عمل به قانون تبعیض قائل شد.

بنایی در ادامه گفت: این قانون گریزی برای کشوری که برگرفته از اسلام است و اسلام نیز بر موازین تکیه دارد و امام خمینی(ره) و رهبری همواره نسبت به اجرای قانون تاکید داشتند ، یکی از مهلک ترین اقداماتی بود که از طرف دولت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد قانون گریزی را در جامعه نهادینه کرد، اظهار داشت: کسانی هم که در برابر این قانون گریزی سکوت کرده اند و یا بعضا نیز با آن همراه بودند، در این گناه شریک هستند؛ چراکه ما نباید نسبت به کار منفی که صورت می گیرد ولو به مصلحت سکوت کنیم و این کار توجیه پذیر نیست.

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضاییه خاطر نشان کرد: عمر دولت تمام می شود، اما عملکرد آن بر رفتارهای اجتماعی تاثیر می‌گذارد و فرهنگ و عملکرد آن باقی می ماند.

وی عدم توجه به کار کارشناسی توسط دولت را یکی دیگر از نقاط ضعف دولت احمدی نژاد برشمرد و ادامه داد: احمدی نژاد به کار کارشناسی توجهی نکرد و با منحل کردن نهادهایی همچون سازمان برنامه و بودجه و شورای پول و اعتبار بدنه کارشناسی کشور را حذف کرد و خسارت های معنوی به کشور زده شد که این خسارت ها قابل ارزیابی نیست.

بنایی همچنین با اشاره به خط قرمزی که احمدی نژاد برای اطرافیان خود تعیین کرده بود، گفت: هیچ خط قرمزی در دولت وجود نداشت و این خط قرمز وهم و خیالی بیش نبود.

وی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در هیچ نوع بی‌قانونی چشم خود را نمی بندد و همه افراد در برابر قانون برابر هستند، تصریح کرد: بررسی یک پرونده در صورت شاکی خصوصی یا حقوقی ممکن است مشمول مرور زمان باشد، اما قطعا به آن پرونده رسیدگی خواهد شد، بنابراین خط قرمزی که احمدی نژاد برای اطرافیان خود تعیین کرده بود، یک خط فرضی و خیالی بود؛ چراکه در جمهوری اسلامی حاشیه امنی برای هیچ فردی وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیر

      آره برد به اعماق روستاها تا اونا بفهمن چقدر راحت دارن زندگی میکنن و بخاطر موقعیتشون خدارو شکر کنند!!!!!
      پ ن پ فکر کردی بردشون که مشکلات مردم رو حل کنند!!!! ساده!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج