۵۹۰۳۳۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مارک همیل به کمپین خریداری شبکه اجتماعی پیوست

حمایت ستاره «جنگ ستارگان» از تحریم ترامپ

مارک همیل ستاره مجموعه سینمایی «جنگ ستارگان» در حمایت از ایده تحریم دونالد ترامپ، با پرداخت مبلغی به کمپین خریداری شبکه اجتماعی «توییتر» پیوست.

وب سایت آی ‌سینما: مارک همیل ستاره مجموعه سینمایی «جنگ ستارگان» در حمایت از ایده تحریم دونالد ترامپ، با پرداخت مبلغی به کمپین خریداری شبکه اجتماعی «توییتر» پیوست. همزمان، بازیگر و صداپیشه ۶۵ ساله امریکایی با انتشار پستی در صفحه توییترش، ضمن اعلام کمک مالی خود به جنبش «GoFundMe» بر هجوآمیز بودن این حرکت تاکید کرده است.

کمپین یادشده با هدف خریداری توییتر به منظور تحریم حساب کاربری رییس جمهور فعلی امریکا و پایان دادن به فعالیت‌های جنجال‌ساز و خطرناک او در این شبکه اجتماعی به راه افتاده است.
حمایت ستاره «جنگ ستارگان» از تحریم ترامپ

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، هدف این کمپین جمع‌آوری مبلغی برابر با یک میلیارد دلار است و تاکنون بیش از ۸۰ هزار دلار از سوی حامیان این جنبش اهدا شده است. بنابراین، تا دستیابی به هدف نهایی که تحریم دونالد ترامپ است راه درازی در پیش است.

والری ویلسن از نیومکزیکو بنیانگذار اصلی این کمپین است که گفته استفاده ترامپ از توییتر به واسطه مقام کنونی‌اش دیگر به مسئله مرگ و زندگی تبدیل شده است. به عقیده ویلسن، چنانچه این کمپین بتواند به هدفش دست یابد به عنوان تنها سهامدار اصلی توییتر، قوانینی علیه تهدید به خشونت، ارعاب و نفرت‌پراکنی و تحریم ترامپ وضع خواهد کرد.

ویلسن همچنین در صفحه این کمپین یادآور شده است: «چنانچه نتوانیم به هدف نهایی‌مان دست یابیم اما مبلغ قابل توجهی پول جمع‌آوری شود، آن را به عنوان نماد حمایت عمومی و همچنین اهرم فشار بر توییتر استفاده خواهیم کرد. به علاوه، کل مبلغ جمع‌آوری شده به سازمان غیرانتفاعی «گلوبال زیرو» که پرچمدار مقاومت در برابر جنگ هسته‌ای است، اهدا خواهد شد. (نتیجه هر چه باشد، من یک قران از این پول یا عواید مالی آن را نزد خود نگاه نخواهم داشت.)»

همیل بازیگر نقش «لوک اسکای‌واکر» در مجموعه «جنگ ستارگان» یکی از منتقدان همیشگی و صریح دولت ترامپ بوده است. او به زودی با «آخرین جدای» جدیدترین دنباله میراث جرج لوکاس به سالن‌های سینما می‌آید.

همیل حمایت از هشتگ خریداری توییتر را حرکتی نمادین و هجوآمیز دانسته است. این بازیگر ۶۵ ساله همچنین در ادامه پست توییترش با لحنی طنزآمیز جمع‌آوری یک میلیارد دلار را به سخره گرفته و تاکید کرده: «به علاوه، من دلم می‌خواهد او به انتشار توییت‌هایش ادامه بدهد، چون مهر تاییدی است بر هشتگ ترامپ روسیه/ مولر (مدیر اجرایی اف بی آی).»

در ماه‌های گذشته، ترامپ بارها و بارها به خاطر برخورد ظالمانه و اظهارات گستاخانه‌اش در شبکه اجتماعی توییتر با انتقادهای گسترده روبه‌رو شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج