جاباما
۵۹۰۳۹۷
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

جذب عوامل تولید «شیرشاه» تازه

در ادامه بازسازی کارتون های موفق سال های معاصر به صورت فیلم هایی با بازیگران زنده، نوبت به «شیرشاه» رسیده است که نسخه انیمیشن آن در سال ۱۹۹۴ کولاک کرد و کاندیدای اسکارهای متعددی شد

روزنامه بانی فیلم: در ادامه بازسازی کارتون های موفق سال های معاصر به صورت فیلم هایی با بازیگران زنده، نوبت به «شیرشاه» رسیده است که نسخه انیمیشن آن در سال ۱۹۹۴ کولاک کرد و کاندیدای اسکارهای متعددی شد و از کاراکتر مرکزی خود به نام سیمبا ستاره ای خیالی و پرطرفدار ساخت. در نسخه جدید که به واقع ادغامی از بازیگران زنده و کاراکترهای کارتونی است، دونالد گلاور به جای سیمبا صحبت خواهد کرد و صداپیشگی شخصیت مصطفی با جیمز ارل جونز سیاهپوست و کهنه کار است.
جذب عوامل تولید «شیرشاه» تازه
ست روگن و بیلی ایشنر هم به جای پومبا و تیمون صحبت خواهند کرد و جان اولیور در جلد «زازو» فرو می رود. سناریو را جف ناتان سون نوشته که فیلمنامه قسمت پنجم «دزدان دریایی کاراییب» را هم نگاشته است و جان فاورو کارگردان و یکی از تهیه کنندگان اصلی است، فیلم در ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ اکران خواهد شد.

مشخصه مهم «شیرشاه» که چند جایزه اسکار سال عرضه اش را هم ربود، این است که با توفیق جهانی عظیمش حکومت کارتون ها را بر دنیای سینما محقق و محکمتر ساخت و روندی را که با فیلم «پری دریایی کوچک» از سال ۱۹۸۹ شروع شده بود، استمرار بخشید و صاحب قوت فزون تری کرد.
با اینکه فیلم های کارتونی دیگری مانند «علاءالدین» و «پوکاهونتاس» نیز در همان سالها به فروش های بالایی رسیدند اما «شیرشاه» با موج خبری ای که به راه انداخت، کارتون ها را که در سال های دو دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ در محاق نسبی فرو رفته بودند وارد یک دوره پرشکوه تازه ساخت و تبعات آن ساخته شدن و عرضه یک فوج کارتون های تازه در سالهای بعدی بود که در ۲۳ سال اخیر کلکسیونی از جوایز و افتخارات و درآمدها را به دست آورده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج