۵۹۰۶۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولین ویدیو از نسخه کپی آیفون ۸ در چین

به تازگی ویدیوی کوتاهی از فردی در چین منتشر شده است که آیفون ۸ تقلبی را در دست دارد. این گوشی به رندرها، تصاویر و شایعات قبلی شباهت بسیار زیادی دارد.

وب سایت جی اس ام - رضا جلالی: به تازگی ویدیوی کوتاهی از فردی در چین منتشر شده است که آیفون ۸ تقلبی را در دست دارد. این گوشی به رندرها، تصاویر و شایعات قبلی شباهت بسیار زیادی دارد.
اولین ویدیو از نسخه کپی آیفون 8 در چین

در چند سال گذشته تعداد زیادی نمونه تقلبی و نسخه‌های کپی شده از گوشی‌های محبوب را دیده‌ایم که برخی از آن‌ها کاملا مشابه نسخه اصلی بوده و برخی دیگر بسیار ناشیانه سعی کرده‌اند با توجه به شایعات، نسخه‌ای را راهی بازار کنند که البته هیچ شباهتی به نسخه اصلی ندارد. آن‌چه مسلم است، همه این گوشی‌ها از کشور چین ظاهر می‌شوند!

نکته جالبی که نظر ما را جلب کرده این است که برخی از این مدل‌های تقلبی حتی پیش از معرفی و عرضه نسخه اصلی راهی بازار می‌شوند. جدیدترین این نوع گوشی‌ها یک نسخه تقلبی از آیفون است که به تازگی در یک ویدیو کوتاه ۸ ثانیه‌ای دیده شده و ظاهرا کپی ماهرانه‌ای است.
این نسخه جعلی شباهت زیادی به رندرهایی قبلی منتشر شده از آیفون ۸ دارد و به احتمال بسیار زیاد از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند، اما پوسته‌ای مشابه با iOS ۱۱ به رابط کاربری آن افزوده شده که در نگاه اول شباهت زیادی به رابط کاربری آیفون دارد.
انتظار می‌رفت آیفون ۸ به صفحه نمایش با حاشیه بسیار کم، دکمه هوم مجازی در پنل جلو و دوربین دوگانه که به صورت افقی قرار در پشت دستگاه قرار گرفته است، مجهز باشد؛ سازنده این نسخه تقلبی نیز سعی کرده تا تمام این ویژگی‌ها را در گوشی خود بگنجاند.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اولین ویدیو از نسخه کپی آیفون 8 در چین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج