جاباما
۵۹۱۱۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پرچمدار جدید فیت‌بیت با قابلیت سازگاری با ویندوز

شرکت فیت‌بیت یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید کننده ساعت و دستبندهای هوشمند محسوب می‌شود که محصولاتش از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردارند. این کمپانی به تازگی از پرچمدار جدید سری ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد.

وب سایت شبکه - امین رضائیان: شرکت فیت‌بیت یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید کننده ساعت و دستبندهای هوشمند محسوب می‌شود که محصولاتش از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردارند. این کمپانی به تازگی از پرچمدار جدید سری ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد. ساعت هوشمند جدید این کمپانی فیت‌بیت آیونیک (Fitbit Ionic) نام دارد.
پرچمدار جدید فیت‌بیت با قابلیت سازگاری با ویندوز

شرکت فیت‌بیت یکی از شرکت‌های معرفی و موفق در زمینه تولید و عرضه دستبند و ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود. این شرکت تاکنون از محصولات متنوعی مثل دستبند فیت‌بیت بلیز (Fitbit Blaze)، فیت‌بیت سرج (Fitbit Surge)، فیت‌بیت چارج (Fitbit Charge) و غیره رونمایی کرده و توانسته توجه کاربران علاقمند به گجت‌های پوشیدنی را جلب کنید. حال فیت‌بیت از پرچمدار جدید سری ساعت‌های هوشمندش رونمایی کرده است. این محصول فیت‌بیت آیونیک نام دارد و پیش‌فروش هم اکنون امکانپذیر است.
پرچمدار جدید فیت‌بیت با قابلیت سازگاری با ویندوز

جالب‌ترین نکته قابل توجه ساعت هوشمند فیت‌بیت آیونیک مربوط به بهره‌مندی آن از سیستم عامل اختصاصی این شرکت با نام فیت‌بیت او اس (Fitbit OS) می‌شود. شرکت فیت‌بیت اشاره کرده که این سیستم عامل تمام قابلیت‌های سیستم عامل‌های پیشین بکار رفته در گجت‌های پوشیدنی نظیر نظارت بر فعالیت‌های ورزشی، نظرات بر خواب و غیره را به بهترین شکل ممکن پوشش می‌دهد. دستبند فیت‌بیت آیونیک از استاندارد ضد آب خاص و قدرتمندی بهره‌مند است که بنا به گزارش خود شرکت منجر می‌شود کاربران بتوانند از این گجت در عمق ۵۰ متری آب استفاده کنند!
پرچمدار جدید فیت‌بیت با قابلیت سازگاری با ویندوز

در همین راستا برای ساعت هوشمند مذکور یک حالت شنای اختصاصی ارائه شده که می‌تواند به صورت دقیق عملکرد کاربر در حین شنا کردن و وضعیت جسمانی او را دنبال کند. بدین ترتیب اطلاعاتی مثل مسافت شنا شده، کالری سوخته شده در حین شنا کردن و غیره به صورت دقیق ارائه می‌شوند. این دستبند همچنین از یک مربی (Coach) اختصاصی بهره‌مند است که می‌تواند به شکل هوشمندانه‌ای برنامه‌ و توصیه‌های تمرینی جالبی را برای دستیابی شما به اهدافتان تهیه نماید. ویژگی بعدی فیت‌بیت آیونیک مربوط به قابلیت فعال سازی خودکار GPS گجت در شرایط خروج از منزل و شروع به دویدن می‌شود. شرکت فیت‌بیت این قابلیت را Run Direct نامیده است. به موجب این قابلیت ساعت هوشمند فیت‌بیت آیونیک می‌توانید به شکل دقیق‌تر و هوشمندانه‌تری دویدن شما را زیر نظر بگیرد و حتی توقف‌های شما برای استراحت کردن را به صورت کاملا دقیق ثبت و ضبط نماید.
پرچمدار جدید فیت‌بیت با قابلیت سازگاری با ویندوز

شرکت فیت‌بیت ساعت هوشمند جدید خود را به حافظه داخلی ۲.۵ گیگابایتی مجهز کرده است. از این حافظه می‌توان برای ذخیره کردن موزیک و دانلود اپلیکیشن‌های خاص استفاده کرد. ساعت فیت‌بیت آیونیک قابلیت تعامل با هدست‌های بلوتوث را هم دارد، بنابراین گوش دادن به موسیقی ضمن استفاده از آن در کنار یک هدست بلوتوث بسیار لذت‌بخش می‌شود. این ساعت همچنین از اشتراک‌های پریمیوم سرویس پاندورا هم پشتیبانی می‌کند. به موجب این سرویس کاربران می‌توانند لیست پخش موزیک‌های مورد پسندشان را به صورت مستقیم در ساعت دانلود و ذخیره کنند. بنابراین این روند به طور مستقل توسط خود ساعت انجام می‌شود و برای انجام آن نیازی به گوشی هوشمند ندارید.
پرچمدار جدید فیت‌بیت با قابلیت سازگاری با ویندوز

ساعت فیت‌بیت آیونیک از چیپ NFC هم بهره می‌برد و از قابلیت پرداخت الکترونیکی تحت عنوان فیت‌بیت پی (Fitbit Pay) پشتیبانی به عمل می‌آورد. شرکت فیت‌بیت این ساعت هوشمند را به گونه‌ای طراحی کرده که با نمایش نوتیفیکیشن اپلیکیشن‌های متعددی نظیر فیسبوک، جیمیل، اینستاگرام، اسنپ‌چت و غیره سازگاری داشته باشد. همچنین امکان نمایش تماس‌های صوتی و پیام‌های دریافتی گوشی در تعامل با آن هم از دیگر ویژگی‌های فیت‌بیت آیونیک است. این ساعت هوشمند به تکنولوژی تشخیص ضربان قلب پیشرفته‌ای با نام پیورپالس (PurePulse) مجهز شده که به موجب آن ضربان قلب کاربر به طور دقیق‌تری ردیابی می‌شود.

یکی از ویژگی‌های جالب و جدید دیگر ساعت هوشمند فیت‌بیت آیونیک مربوط به توانایی آن در اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون می‌شود. بدین منظور ساعت مذکور به سنسوری اختصاصی با نام Sp۰۲ مجهز شده است. این سنسور همچنین به ردیابی بهتر وضعیت خواب کاربر هم کمک می‌کند. متاسفانه شرکت فیت‌بیت به ظرفیت دقیق باتری ساعت فیت‌بیت آیونیک اشاره‌ای نکرده است، اما مدعی شده که باتری آن با یک بار شارژ می‌تواند تا ۴ روز انرژی مورد نیاز گجت را تأمین کند. از نظر سازگاری هم ساعت هوشمند مذکور با سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید و IOS سازگاری دارد.

اما همانطور که اشاره کردیم، فیت‌بیت آیونیک از سیستم عامل اختصاصی فیت‌بیت او اس بهره می‌برد. این کمپانی خاطر نشان کرده که در آینده به طور مداوم آپدیت‌هایی برای فیت‌بیت او اس منتشر خواهد شد و کاربران بدون تردید از بهبود قابلیت‌های این سیستم عامل لذت می‌برند. ساعت هوشمند فیت‌بیت آیونیک در سه ترکیب ظاهری مختلف روانه بازار می‌شود. ترکی اول شامل بدنه خاکستری و دستبند آبی - خاکستری می‌شود. ترکیب دوم بنده خاکستری تیره‌تر و دستبند مشکلی را ارائه می‌کند و ترکیب سوم بدنه نارنجی تیره و دستبند آبی را به همراه دارد. البته رنگ دستبندهای ساعت به صورت پیش فرض به این صورت هستند و کاربران در صورت تمایل می‌توانند آن را شخصی سازی کنند.

قیمت هر یک از بندهای معمولی ساعت هوشمند فیت‌بیت آیونیک برابر با ۲۹.۹۵ دلار در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه بندهای چرمی و اختصاصی هم برای آن با قیمت ۵۹.۹۵ دلار عرشه می‌شوند. قیمت خود ساعت هوشمند فیت‌بیت آیونیک هم برابر با ۲۹۹.۹۵ دلار خواهد بود و پیش‌فروش آن از هم اکنون آغاز شده است. ظاهرا عرضه گسترده فیت‌بیت آیونیک قرار است از ماه اکتبر آغاز شود. در نهایت هم باید اشاره کنیم که شرکت فیت‌بیت نسخه‌ای اختصاصی از ساعت فیت‌بیت آیونیک را با همکاری شرکت آدیداس رونمایی کرده که قرار است در سال ۲۰۱۷ رسما عرضه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج